Bekijk whitepaper
Download
Whitepaper Online events
Goed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
X sluit

Case

Bevlogenheidsboost 2020

Online eventcampagne

In het najaar van 2020 organiseerde D&B Eventmarketing samen met een aantal betrokken partners de Bevlogenheidsboost 2020: een landelijke campagne, waarmee we in 100 dagen tijd de bevlogenheid en het prestatievermogen van teams en medewerkers van BV Nederland verhoogden. 
Helaas is minder dan 40% van de Nederlandse werknemers bevlogen. Jaarlijks gaat een bedrag van € 15-20 miljard aan werkstress gerelateerde klachten down de drain. Investeren in meer bevlogenheid is dus een zeer aantrekkelijke business case voor de BV Nederland! Daarom zijn we met een groeiende groep van enthousiaste partners de bevlogenheidsbeweging gestart. Het hoogtepunt van de campagne is de Dag van de Bevlogenheid, een inspirerend event dat dit jaar vanwege corona online plaatsvond.

100 dagen campagne 10 thema’s 40+ blogs, vlogs en podcasts 1 online event
Eventcampagne van 100 dagen 100 dagen lang werden leidinggevenden, HR-professionals en andere geïnteresseerden ondergedompeld in online inspiratie en informatie over 10 thema’s die zorgen voor bevlogenheid. Top-experts uit de wetenschap, topsport en het bedrijfsleven kwamen aan het woord in de vorm van blogs, vlogs, podcasts en tips & tricks. Allemaal praktisch en toepasbaar, gericht op organisaties, teams en medewerkers. Naast D&B Eventmarketing droegen onder andere Impact on the Job, Nationale-Nederlanden, AFAS Software, Effectory en het NVP-HR-netwerk bij, in de vorm van kennis, ervaring en expertise.
Online impact maken? Zorg voor inhoud, energie én interactie
Online Dag van de Bevlogenheid Weken leefden we ernaar toe: de Dag van de Bevlogenheid op 4 november, als hoogtepunt van de Bevlogenheidsboost-campagne. Toen bleek dat door verscherpte COVID-maatregelen het coronaproof fysieke deel van het evenement niet door kon gaan. Gelukkig is D&B Eventmarketing inmiddels pro in het organiseren van online events en werd het een enerverende editie om nooit meer te vergeten. Met Pauline de Wilde als host, wijze lessen van dito sprekers, grappige anekdotes, leerzame tips en opzwepend entertainment; D&B’s heilige drie-eenheid van inhoud, energie en interactie was ook present in dit online event.
Een event als boost van je campagne En andersom
Bevlogen productie Die energie was te voelen vanuit de studio tot in de honderden woonkamers van bevlogen kijkers. Het wauw-gevoel zong rond in de chat en op sociale media. De wijze lessen en positieve sfeer werden verspreid in een visuele samenvatting van de dag, een up-tempo aftermovie en een motiverend magazine. In al deze vormen en op al deze momenten dragen we een steentje bij aan de bevlogenheid van leidinggevenden en hun medewerkers. Volgend jaar zetten we onze missie natuurlijk voort en in de tussentijd kun je jezelf een boost geven op www.allesoverbevlogenheid.nl.
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000 Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kunt cookies ook niet accepteren.