Download
Whitepaper
Goed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
X sluit

Case

ISS Facility Services

Kick-ON

 Na een bijzonder jaar vol maatregelen en afstand bracht de directie van ISS haar managers weer bij elkaar met een online kick-ON event. Deze middag stond helemaal in het teken van verbinden. Met elkaar, de successen, de strategie en met 2021.  

1 online kick-ON event 150 borrelboxen van Alley's 1 sidekick 4 directeuren aan het woord
Verbonden met elkaar Half januari trapte de directie van ISS het nieuwe jaar af. In een wervelende TV-show van 1,5 uur nam ze haar managers thuis mee in de nieuwe strategie die de komende jaren zal worden uitgerold. De middag begon met fijne live muziek van singer-songwriter Laura van Kaam in studiostream te Utrecht, die rechtstreeks werd uitgezonden op het online platform. Vanuit 150 huiskamers werd er ingetuned, waarna Head of Innovation Douwe Driehuis als sidekick van presentatrice Martine Hauwert een aantal pollvragen poneerde. Op die manier werd alvast verbonden met elkaar.
Ontvangst met fijne live muziek voor de juiste sfeer thuis én in studiostream
Verbonden met ISS Ondanks een onstuimig coronajaar, kan ISS terugblikken op een jaar dat ook veel goeds heeft gebracht. Én vol goede moed vooruitkijken, vanwege een gloednieuwe internationale strategie die de onderneming nog verder kan brengen. Na een compilatie van succesmomenten uit 2020 en een videoboodschap van de Deense CEO, kwamen de algemeen, sales-, HR- en segmentdirecteur aan het woord. Zij grepen daarbij steeds terug op de roadmap die door Betekenaar Lilian Leahy op voorhand was uitgewerkt in een verduidelijkende en samenvattende tekening. Na afloop van het event kregen alle managers deze visuele roadmap in print thuisgestuurd, zodat het pad dat de komende jaren bewandeld gaat worden, goed kan landen.
Interactie met de kijkers thuis om optimaal te kunnen verbinden
Maximale interactie Naast het verkondigen van de boodschap op een vlotte manier, was er ook veel tijd ingeruimd voor het verbinden met de kijkers thuis. D&B Eventmarketing gaat namelijk altijd voor de winnende mix van inhoud, energie en interactie. Zo hadden alle kijkers een dag van tevoren een borrelbox van Alley’s met catering en benodigdheden voor tijdens het online event ontvangen. Sidekick Douwe vertegenwoordigde hun stem door vragen door te spelen aan de directie. Ook was er een aantal ingezonden videovragen die tijdens de show behandeld werd. De verbinding werd zo maximaal opgezocht en de energie bleef in balans tot het eind. Dat resulteerde in een waardering van een 8,3 en een enthousiaste beoordeling van de opdrachtgever die onze strakke organisatie, prettige samenwerking, bewezen kennis en expertise roemde. Deze nieuwe vorm van communiceren heeft de verwachtingen overtroffen. Benieuwd hoe D&B jouw organisatie een vliegende start kan geven? Bel +31 35 303 2000 of mail naar info@db-eventmarketing.nl. We denken direct met je mee!
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000 Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kunt cookies ook niet accepteren.