Download
Whitepaper
Goed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
X sluit

Case

PPG

Kick-off medewerkersevent

'Hoe ga je als organisatie om met de sterk veranderende markt? Hoe heeft deze markt de klanten en concurrenten veranderd en welke invloed heeft dit op de eigen organisatie? En misschien nog wel belangrijker: met welke strategieën gaan we als bedrijf deze uitdagingen te lijf en welke bijdrage verwachten we van onze medewerkers?' Deze vragen bracht PPG Architectural Coatings (wereldwijd marktleider op het gebied van hoogwaardige verven en coatings) ertoe om al hun medewerkers uit Noord-Europa bijeen te brengen. Aan D&B Eventmarketing de uitdaging om de medewerkers te verbinden aan de nieuwe strategie.

900 gasten 100% impact 8,3 effectmeter score
EEN DIVERSE DOELGROEP Tijdens een intensieve samenwerking met de afdelingen Evenementen en Interne Communicatie van PPG werd in korte tijd een succesvol evenement - TOGETHER PPG - gerealiseerd. Waarbij het de uitdaging was om voor een zeer diverse doelgroep, met allerlei nationaliteiten, een inspirerend programma met een heldere boodschap samen te stellen. De vier nieuwe strategieën werden vertaald naar een informatief én entertainend programma waarin de boodschap door eigen medewerkers van alle afdelingen werd gepresenteerd. In het voortraject en op de dag zelf werden de sprekers begeleid en gecoacht door D&B Eventmarketing.
1 boodschap 4 verschillende talen
EEN PROGRAMMA MET EEN DUIDELIJKE BOODSCHAP De inzet van speciaal gemaakte videoproducties, een dynamische PPG Quiz, een spectaculaire act van een breakdancegroep -die PPG producten in hun optreden hadden verwerkt- én een indrukwekkende presentatie van hockeycoach Marc Lammers ('winnaars hebben een plan, verliezers een excuus') zorgden voor een afwisselend programma. Een programma waar één ding duidelijk werd: in deze nieuwe wereld kan PPG de uitdagingen alleen SAMEN tegemoet treden.
MEER DAN 90% is TROTS om BIJ PPG TE WERKEN
BINDING VERGROOT Meer dan 90% van de medewerkers heeft aangegeven zich na het event meer trots te voelen op PPG als werkgever en geeft aan dat het traject positief heeft bijgedragen aan de beeldvorming van de organisatie. Ook is de betrokkenheid sterk toegenomen. Tot slot scoorde het event een 8,3 in de D&B Effectmeter.
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000 Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kunt cookies ook niet accepteren.