CASE

De Goudse Verzekeringen

90-jarig jubileumkalender

Ter gelegenheid van het 90-jarig bestaan van de Goudse Verzekeringen heeft evenementenbureau D&B Eventmarketing geholpen met de ontwikkeling van een jubileumkalender. Met het thema 'Samen voor Goud' zijn alle doelgroepen (medewerkers, tussenpersonen, gepensioneerden, relaties én de omgeving) geïnformeerd over de ambitie van de Goudse om nummer één in ondernemersverzekeringen te zijn.

920 gasten 1 ambitie
Het event als strategisch onderdeel Het advies van D&B Eventmarketing luidde om het jubileum in dienst te stellen van de ambitie van de Goudse Verzekeringen. De stip op de horizon, waar zij over vijf jaar willen staan. Het concept werd dus niet alleen geladen door terug te kijken en te vieren, maar ook door te laten zien waar je naar toe wilt. Op deze manier wordt het jubileum een strategisch onderdeel van de communicatiestrategie. De evenementenkalender werd op eigentijdse wijze vorm gegeven, waarbij speciale jubileumevenementen werden georganiseerd en de bestaande initiatieven een feestelijke sausje kregen.
jarenlange samenwerking tussen bureau en opdrachtgever
Een persoonlijk jasje D&B Eventmarketing en de Goudse Verzekeringen werken al jaren samen. Wat kenmerkend is voor alle events is dat ze allemaal voorzien zijn van een persoonlijk jasje: Van een uitnodigingstraject op naam, de voorzitter die je de hand schudt bij binnenkomst, een tafelschikking die je in contact brengt met interessante relaties tot de inzet van eigen collega’s. De aandacht wordt op de juiste manier gedoseerd zodat gasten zich welkom en gezien voelen.
People on the job
Femke Ramaker Creatief Strateeg
Michelle Meydam-Kampinga Projectmanager
Informatie aanvragen