Jubileumviering Dechesne & Boertje - In Muiden staat een Huis

Actueel
nov. 25, 2013

Dit jaar viert D&B haar 30-jarig bestaan met al haar stakeholders: van ambassadeurs en relaties tot (oud)medewerkers, leveranciers en studenten. Op 12 november waren meer dan 200 relaties te gast bij het relatie-event 'In Muiden staat een Huis' in de voormalige kruitfabriek Explore in de thuishaven van D&B.

Het thema van het relatie-event was In Muiden staat een Huis. Tijdens de middag presenteerde het eventmarketing bureau haar visie op de toekomst. D&B wil meer zijn dan een bureau. D&B wil een thuis zijn voor mensen met dezelfde passie en bevlogenheid voor evenementen als communicatiemiddel. Een evenementenhuis waarin het bureau de liefde voor het evenementenvak wil delen.

In het Dechesne & Boertje Jubileum filmpje wordt deze visie duidelijk gemaakt.

De middag werd afgetrapt met toespraken van de eigenaren Lennart Peeperkorn en Pieter Bas Boertje. Zij zetten de oprichters Janine Dechesne en Elvira Veenings in het zonnetje.Lennart vertelde het verhaal van het huis. Waarin de bewoners leven volgens de vijf V's en waartoe iedere gast een speciale sleutel had ontvangen.
Daarna was er een korte speeddating tussen de gasten aan de hand van het unieke verhaal achter ieders sleutelbos.

Na de opening volgden alle gasten twee inspiratiesessies. Bij de registratie hadden alle relaties hun voorkeur aangegeven aan de hand van de 5 kernwaarden van D&B: Vuur, Vakmanschap, Vindingrijkheid, Vertrouwen en Verdieping. Met een festival chair onder de arm ging iedereen naar de sessie passend bij hun gekozen kernwaarden: Chief Enthusiasm Officer Rijn Vogelaar, de gedreven MasterChef Peter Lute, Zomergast Daan Roosegaarde, de ambassadeur van het Fonds Gehandicaptensport Marc de Hond en dé expert op het gebied van het slimme onbewuste Ap Dijksterhuis.

Na deze inspiratie voor de toekomst vervolgde het programma in de plenaire ruimte van Explore. De gasten hadden inmiddels op de festival chair geschreven wat absoluut niet mag ontbreken in het evenementenhuis van de toekomst. Daarmee werd het kartonnen krukje een bouwsteen van het huis. In no time bouwden de relaties daadwerkelijk de gevel van het eventhuis.

Tijdens een feestelijk moment werd de sleutel van het huis overhandigd aan een studententeam van Hogeschool InHolland. Deze eventtalenten (die ook meegedacht hadden over het concept) openden de deur van het D&B Huis van de Toekomst, waarna alle gasten daadwerkelijk door de gevel het D&B evenementenhuis binnenstapten. Hier volgde een geanimeerde borrel tussen de 18 mini-huisjes die door ieder teamlid van D&B waren gebouwd, en die een kijkje gaven in de levens van de D&B-ers.

Daarmee werd het jubileumjaar op feestelijke wijze afgesloten. Op naar 2014!

Zie ook het 'In Muiden Staat een Huis'-compilatiefilmpje en de foto's.

Share:
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000
Voor aanvragen mailen naar: sales@db-eventmarketing.nl
Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management