CASE

Effectory

Beste werkgevers awards 2017-2018

Effectory helpt ruim 800 organisaties in meer dan 65 landen met feedback instrumenten. Met één doel: organisaties succesvoller maken dankzij de feedback van eigen medewerkers. Staan de medewerkers achter het doel van de organisatie waar ze dagelijks voor werken? Voelen zij zich gewaardeerd en krijgen ze energie van hun werkzaamheden Door het jaarlijks uitreiken van de Beste Werkgevers Awards zet Effectory organisaties in de spotlights. Om ze te feliciteren, maar vooral ook om andere werkgevers te inspireren. Intermediair is hierbij mediapartner.

400 gasten 1 ontbijtshow 250 meter tafel 19 winnaars
VERGROOT DE IMPACT Jarenlang organiseerden Effectory en Intermediair de awardshow onder eigen regie. Sinds 2017 is er naast het winnen van een award ook een speciaal Beste Werkgevers Keurmerk te behalen. Vanwege deze nieuwe insteek werd D&B benaderd om met een frisse blik naar de doelstellingen en de invulling van de awardshow te kijken. Een belangrijke conclusie die D&B trok was, om het belang van transparant en goed werkgeverschap en het daarbij horende keurmerk, te benadrukken. Niet enkel aan de aanwezige gasten, maar juist aan zoveel mogelijk CEO’s en HR directeuren in Nederland. Daarom kozen we voor een totaal vernieuwde insteek.
Circa 1.000 belegde broodjes Tal van verrassende ontmoetingen ‘aan de ontbijttafel’
BEGIN DE DAG MET… Geen avondeditie, maar meteen vroeg in de ochtend, zo ontstond het Beste Werkgeversontbijt. Een ochtendevent waarin we werkgevers tijdens een heerlijk ontbijt én een informatieve ontbijtshow wilden inspireren. Een show waarin, naast de uitreiking van de awards, ook door diverse podiumgasten hun visie op goed werkgeverschap werd verkondigd. Van een kritische blik op de toekomst door futurist Christian Kromme tot een inhoudelijke paneldiscussie met oud-winnaars onder leiding van Rens de Jong en een krachtig betoog vol nuttige adviezen van mede-eigenaar van Effectory Guido Heezen. Na de ontbijtshow konden de gasten kiezen om meer van Christian Kromme te horen óf meer te weten te komen van de winnaars van deze editie.
1 visie door iedereen gedragen Een nieuw jaarlijks terugkerend concept
BOODSCHAP OVER DE BÜHNE Om de boodschap breed te verkondigen was BNR Nieuwsradio aanwezig op locatie. Gedurende het evenement werd live verslag gedaan op de radio, wat zorgde voor inspiratie die veel verder reikte dan de muren van de Kromhouthal. Ook het natraject waarin winnaars masterclasses geven aan andere werkgevers, zorgt dat de boodschap van het belang van goed en transparant werkgeverschap nog lang op het netvlies blijft. Terugkijkend kunnen we stellen dat de awardshow een frisse update heeft gekregen en veel werkgevers heeft geholpen in hun zoektocht naar goed werkgeverschap. En daar zijn we trots op!
People on the job
Bas Veldkamp Creatief Conceptontwikkelaar
Maud de Bock Projectmanager
Pieter Bas Boertje Algemeen Directeur
Informatie aanvragen
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kunt cookies ook niet accepteren.