CASE

FloraHolland

100-jarig jubileum

Hoe maak je de verschillende locaties en alle coöperatieleden en collega's enthousiast voor een jubileumfeest en hoe betrek je hen bij de festiviteiten? Dat was de vraag die FloraHolland bij D&B Eventmarketing neerlegde voor de viering van het 100-jarig jubileum. Een aaneenschakeling van events gedurende het jaar was dé oplossing.

100 jaar kleur 1 jubileumjaar 3 events 8,7 effectmeterscore
Het jubileum als springplank FloraHolland heeft de viering van dit jubileum aangegrepen om haar identiteit te versterken en bij leden, kopers en medewerkers de binding met het bedrijf te verstevigen. Op deze manier werd het jubileum niet alleen ingezet als het vieren van een mijlpaal, maar ook als springplank om de ambities van het bedrijf te etaleren. Het jubileum als boost voor FloraHolland. Het hoogtepunt van de festiviteiten vond half november plaats met meerdere evenementen die FloraHolland samen met D&B Eventmarketing organiseerde.
12.600 gasten 20.000 vierkante meter feestruimte
Een kleurrijk festijn in de bloemenveiling Het grote jubileumfestijn werd ‘thuis’ gevierd in de eigen bloemenveiling in Rijnsburg. De exporthallen werden ingericht als evenementenlocatie, zonder te veel belasting te leggen op de productieprocessen. In één week werd 24 uur per dag gebouwd aan een unieke feestlocatie. Tijdens de eerste avond genoten ruim 5.000 medewerkers en hun partners van een onvergetelijke avond 'in huis'. De volgende avond ontving het event bijna 7.000 leden-telers.
9 repetities 100 eigen medewerkers on stage
Vergroten van de bedrijfstrots en binding Tijdens het grote jubileumfeest werden de gasten overdonderd door een kleurrijk spektakel waarin FloraHolland-collega’s een bijzondere plaats op het podium kregen: een opening door een kleurrijk gospelkoor van 100 medewerkers onder de bezielende leiding van Karin Bloemen. Na een maandenlange voorbereiding schitterden The Voices of FloraHolland op het podium tijdens de finale.
FloraHolland gaf de organisatie een boost tijdens hun jubileumjaar. Benieuwd naar welke elementen allemaal onderdeel zijn van onze jubileumbooster? Download dan ons Little Pink Book ‘D&B Jubileumbooster’. Of neem contact met ons op. Wij komen met alle plezier langs om te laten zien waarom het werkt.
People on the job
Femke Ramaker Creatief Directeur
Josine Lixon-Verbeek Operationeel Manager
Pieter Bas Boertje Algemeen Directeur
Informatie aanvragen
FloraHolland Jubileumvideo