Bekijk whitepaper
Download
Whitepaper Relatiemarketing
Goed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
X sluit

Case

Compass Group Nederland

Klantcampagne

Ter ere van het 200-jarig jubileum van het Mauritshuis, legden 16 fotografen hun eigentijdse interpretatie van één van de klassiekers uit het museum vast op de gevoelige plaat. De fotografietentoonstelling FLASH | BACK werd geopend door Zijne Majesteit de Koning. D&B Eventmarketing werd gevraagd voor het concept van dit feestelijke event. Dat leverde een bijzondere ontmoeting op.

4 labels 110 klanten 3 sprekers 8 workshops
Vier labels samen één Facility-uitdagingen lost Compass Group Nederland graag voor haar klanten op. Om te laten zien welke diversiteit aan oplossingen zij te bieden heeft, organiseerde zij een inspirerend klantevent op één van de duurzaamste locaties van Nederland. Exploring Tomorrow stond garant voor ontmoeten, ontdekken én beleven. Het event was de kick-off van een campagne die klanten via verschillende kanalen meeneemt in haar diverse diensten.
ontdekken en beleven met workshops en een Experience Center
Een blik op de toekomst Maar eerst werd tijdens een driegangen-lunch ingezoomd op de toekomst van facility & food op macro, micro en nano niveau. Elke gang was afgestemd op het thema van de spreker, te beginnen met F&B en verpakkingsexpert Ariane van Mancius. SmartLife Academy-oprichter Carlijn Hermes betrok het publiek bij haar pleidooi voor meer vitaliteit op de werkvloer. Jacqueline van Beek, operationeel directeur van Compass Group Nederland, interviewde vervolgens de Colour Kitchen co-founder Arne Flantua en directeur transitie Annemieke van Voornveld over inclusiviteit. Hun personeel - mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt die met een bewezen succesmethodiek worden begeleid om weer mee te doen - serveerde de lunchgerechten.
klantevent als contentgenerator voor minstens een half jaar leadgeneratie
Campagne kick-off De doelstellingen werden gehaald en het event beloond met een 8,5 door de aanwezigen. Achter de schermen was dit klantevent de kick-off van een campagne. De content die gegenereerd is tijdens het event wordt het komende half jaar op diverse momenten en kanalen herhaald in een passend jasje. Zo kan Compass Group bestaande klanten en prospects op een inspirerende en relevante manier kennis laten maken met het totaalplaatje dat zij te bieden heeft. Wil jij ook weten hoe je jouw klantrelatie kunt versterken door middel van een eventcampagne? Lees onze Pink Papers over eventcampagnes en relatiemarketing of neem contact met ons op via +31 35 303 2000 of info@db-eventmarketing.nl.
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000 Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kunt cookies ook niet accepteren.