Bekijk whitepaper
Download
Whitepaper
Goed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
X sluit

Case

Verenigingsevenement hybride

LIVE Online Events

Organiseert jouw vereniging ieder jaar een speciale dag voor haar leden? Gaaf! D&B houdt namelijk van interactie, inhoud én energie. Ook binnen de anderhalve meter economie kunnen dit soort events prima plaatsvinden, zij het in hybride vorm. Door technologie te omarmen, lukt het ook in deze tijd om mensen bij elkaar te brengen. We nemen je in deze case mee naar een event van een vereniging waarbij de leden elkaar online én offline ontmoeten.

1 verenigingsdag 150 gasten 1 livestream 10 live locaties
Co-creatie en verbondenheid Als vereniging heb je de schone taak om je leden enthousiast en betrokken te houden. Een (jaarlijks) evenement is een goede manier om de interactie en energie aan te wakkeren. Omdat je het liefst sámen de schouders eronder zet, staat zo’n dag in het teken van kennismaking en het creëren van een sterke basis, zodat de leden hun kennis en ervaring willen delen en kunnen meedenken met elkaar. Om die verbondenheid in Coronatijd te kunnen bewerkstelligen, komen de leden dit keer LIVE bij elkaar op niet één, maar tien verschillende lokale locaties.
Pure co-creatie in voortraject en Design-Thinking workshops
Combineren van virtueel en live Al tijdens de aanloop naar het event worden de leden uitgenodigd hun maatschappelijke vraagstukken te delen. Deze vragen vormen een belangrijk deel van het middagprogramma, dat na de virtuele bestuursvergadering plaatsvindt in buurthuizen en andere kleinschalige locaties. De energieke dagvoorzitter heet vanuit de studio op locatie iedereen welkom via de livestream. Na een indrukwekkende video over de maatschappelijke rol van de vereniging is het tijd voor de keynote spreker. Die verschijnt niet digitaal, maar LIVE op elk van de tien locaties. Deze buurtbewoner inspireert de deelnemers met een aansprekend verhaal over een lokaal maatschappelijk project.
2 uur radio voor en door elkaar 150 diners voor twee
Content voor de toekomst In speciale Design-Thinking workshops vragen we de leden vervolgens hun expertise, creativiteit en denkkracht in te zetten. Via de webcam pitchen de groepen de resultaten aan elkaar en na een Corona-proof groepsfoto gaat iedereen huiswaarts met op de achtergrond een speciale radiozender met leuke liedjes en wensen van medeleden. Eenmaal thuis is het tijd voor een ‘Lokaal Diner Voor Twee’, samengesteld door lokale horecaondernemers. De voorzitter heet de leden - gekleed volgens digitale dresscode in de kleuren van de vereniging om virtueel verbonden te zijn - welkom bij het gezamenlijke avondprogramma en blikt met een wervelende video terug op de middag. De avond eindigt met een intiem concert, gestreamd naar de tientallen woonkamers. Ook in de weken die volgen worden via sociale media honderden klantleden geïnspireerd door de input die tijdens dit hybride relatie-event is opgehaald. D&B Eventmarketing gelooft in die campagnematige aanpak, waarin het event - online en/of offline - een boost kan geven aan je ambities. Wil je weten hoe dat er voor jouw vereniging uit kan zien? Lees onze whitepaper of neem contact met ons op!
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000 Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kunt cookies ook niet accepteren.