CASE

Fonds Gehandicaptensport

Nationaal Gala

Elk jaar ondersteunt D&B Eventmarketing het Fonds Gehandicaptensport met de conceptontwikkeling en organisatie van het jaarlijkse fundraising gala. Tijdens dit benefietevenement genieten ruim 500 genodigden van een galadiner met spraakmakend programma én een veiling voor het goede doel als vast onderdeel van de avond.

8 edities 4.000 gasten 30 sporters 4.000 glazen champagne
Een bijpassend conceptthema voor iedere editie Het creatieve team van D&B Eventmarketing bedenkt elk jaar een bijpassend thema dat de rode draad vormt voor de avond. Het thema sluit aan bij de doelstellingen van het Fonds Gehandicaptensport en de actualiteiten in de sport. Zo worden de gasten ieder jaar opnieuw verrast met een vernieuwend concept dat van A tot Z doorgetrokken wordt; van het uitnodigingstraject, de inrichting en locatie tot de invulling van het programma. Alles sluit naadloos aan bij het thema en de boodschap van het event.
24 productiemeetings 8 rationales en conceptpresentaties
Een bevlogen projectteam Het Fonds Gehandicaptensport vormt voor de organisatie een hecht team met cateraars, ontwerpers en organisatoren. Met veel passie en bevlogenheid wordt samengewerkt als één team om voor het maximale eindresultaat te gaan. En dat met zo min mogelijk middelen. D&B Eventmarketing maakt al acht jaar onderdeel uit van dit team en wij zijn er trots op dat wij dit sympathieke project met onze bijdragen mogen ondersteunen.
People on the job
Josine Lixon-Verbeek Operationeel Manager
Pieter Bas Boertje Algemeen Directeur
Informatie aanvragen
Video opbouw Gala Video: in gesprek over het gala