Paul’s Inspiratietraktatie | De aftermovie

blog
Door: Paul Bransz
okt. 30, 2014

Eén keer in de zoveel tijd trakteert Paul, conceptontwikkelaar bij D&B, op een visuele traktatie. Verwacht inspirerende video's, concepten, publieksevenementen, foto's en reclamecampagnes. Kortom, visuele pareltjes die hem en hopelijk ook jou inspireren tot creatieve oplossingen! Lees hier verder...

Festival minnend Nederland weet het al langer: de aftermovie is steeds belangrijker geworden in het traject na een event. Mooie beelden. Mooie momenten. Sfeervolle muziek. Alles gericht om die unieke festival ervaring een maand later nog een keer te ervaren.

Meer gevoel

Bij bedrijfsevenementen moet de aftermovie nog wat meer voeten aan de grond krijgen. Jammer, want hoe leuk fotoverslagen ook zijn, met bewegend beeld en muziek kan je nog meer gevoel brengen. Met de juiste muziek wordt de emotie zelfs versterkt. "Daar was ik bij en kijk hoe mooi het was!".

FOMO

Ben je niet geweest? Dan is het filmpje dat je via social media zag een lokkertje voor de volgende editie. Dat ziet er goed uit! Daar wil ik de volgende keer bij zijn. Schaamteloos inspelen op FOMO (fear of missing out).

Prachtige kunststukjes

De afgelopen jaren zijn de aftermovies geëvolueerd. Van het basis knip-en-plak werk naar prachtige kunststukjes. Hieronder een paar voorbeelden van festival aftermovies in 2014 die de lat voor aftermovies hoog leggen... (en dan is Pitch 2014 voor mij de absolute topper)

Enjoy!





Share:
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000
Voor aanvragen mailen naar: sales@db-eventmarketing.nl
Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management