CASE

ARCADIS & KNHM

125-jarig jubileum

ARCADIS en KNHM bestonden in 2013 maar liefst 125 jaar. In co-creatie ontwikkelde D&B Eventmarketing een speciaal jubileumconcept met bijbehorende eventkalender én een online platform: Cr&ating Tomorrow. Het jubileum bestond uit drie verrassende What's Next bijeenkomsten en een spetterend slotevenement, met aanwezigheid van het Koninklijk Huis, in het Concertgebouw van Amsterdam.

5 locaties 19 brainstorms 3.318 genodigden 17 productiemeetings
Samenwerken aan een kalender D&B Eventmarketing werkte twee-en-een-half jaar intensief samen met de stuurgroep van ARCADIS en KNHM. De nauwe samenwerking en co-creatie leidden tot een eventkalender én een online platform waarin relaties, studenten en vertegenwoordigers van ARCADIS en KNHM actief werden betrokken. ARCADIS en KNHM kozen voor een kennisgerichte invulling van de eventkalender. Beide organisaties willen zich profileren als toekomstgerichte kennisorganisaties die de wereld van morgen creëren. De jubileumvisie Cr&ating Tomorrow benadrukt het dubbeljubileum en de toegevoegde waarde van ARCADIS als spin in het web: het bedrijf is altijd onderdeel van een co-creatie.
54 talentvolle studenten Gingen de 48 uurs-Challenge aan
Experts van nu ontmoeten talenten van morgen De jeugd is een essentieel onderdeel in de wereld van morgen. Om die reden werden jongeren actief ingezet in de programmering: De experts van nu ontmoetten de talenten van morgen. Iedere inhoudelijke bijeenkomst werd afgetrapt met een studentenwedstrijd: The Challenge. Tijdens elke editie hielden drie studententeams zich 48 uur in een villa op de hei bezig met een inhoudelijk vraagstuk dat aansloot bij het thema van de What’s Next bijeenkomsten: Healthy Planet, Urban Deltas of Connections.
400 relaties 1 Koninklijke gast
Grande Finale Het jubileumjaar werd op feestelijke wijze afgesloten in het Concertgebouw, dat in 2013 ook 125 jaar bestond. Voor de gelegenheid werd het Concertgebouw omgetoverd tot een sfeervolle dinerlocatie waar alle belangrijke relaties van ARCADIS en KNHM bijeenkwamen. De gasten werden getrakteerd op een bijzondere avond waarbij het winnende studententeam van Prinses Beatrix een prijs uitgereikt kreeg: 10.000 euro en een traineeship. Bij het ontwikkelen van een jubileumkalender werken wij in zes fases. Wil je ook het hoogst haalbare uit je jubileum halen? Download dan nu onze D&B Jubileumbooster; een boekje vol handige tips & tricks.
People on the job
Femke Ramaker Creatief Strateeg
Pieter Bas Boertje Algemeen Directeur
Informatie aanvragen
Arcadis jubileum video Cr&ating Tomorrow Platform
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kunt cookies ook niet accepteren.