Download
Whitepaper
Goed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
X sluit

Case

CED

jubileumcampagne

Waardespecialist CED bestaat 50 jaar en dat wordt het hele jaar groots gevierd. D&B Eventmarketing ontwikkelde een jubileumcampagne, met een spectaculair personeelsfeest als kers op de taart. Elkaar weer fysiek kunnen zien na 18 maanden thuiswerken was al een feestje op zich, maar de komst van onder andere Typhoon en Xander de Buisonjé maakten het helemaal af.

50-jarig jubileum 3 radio-uitzendingen 1000 CED jubileumboxen 6 topartiesten
Alles uit de kast Als je jubileert als bedrijf, dan is dat hét moment om alles uit de kast te halen en alles uit je mijlpaal te halen wat erin zit. CED schakelde daarvoor D&B Eventmarketing in en onze event- en communicatiespecialisten ontwierpen een jubileumcampagne met een kick-off, twee teasers en een personeelsfeest. CED 50 jaar samen waardevol, luidde de titel en alle activiteiten stonden in het teken van het creëren van verbinding. En dat is best een leuke uitdaging als het personeelsbestand bestaat uit 18 tot 60-jarigen in de rol van monteur tot adviseur.
50 jaar samen waardevol moet natuurlijk samen gevierd worden
Radio maken vanaf kantoor Op 1 juni bestond CED 50 jaar. Corona belette de medewerkers dit met elkaar te vieren, vandaar dat het management hen door middel van een radio-uitzending vanaf kantoor alsnog bij het feestelijke moment betrok. De ruim 1000 personeelsleden zaten thuis klaar met een CED jubileumbox met daarin slingers, een taartje, flesje bubbels en de officiële uitnodiging voor het feest. Aan de box zat een hangslotje en tijdens de uitzending werden aanwijzingen gegeven voor de code. De medewerker die als eerste het slot open had mocht naar de studio bellen en won een meet & greet met Xander de Buisonjé. Later in het jaar werd er nog twee keer radio gemaakt, maar nu vanaf de feestlocatie. Door alvast een kijkje achter de schermen te geven, maakten we het personeel extra enthousiast voor het feest.
spectaculair personeelsfeest als kers op de jubileumtaart
Het dak mocht eraf In oktober was het tijd voor het langverwachte personeelsfeest. Grote namen als Typhoon, Xander, Suzan & Freek en Trijntje Oosterhuis beklommen - muzikaal ondersteund door allround coverband SESSION - het podium. Totaal onverwacht vroeg zij de in glitterpakken gestoken CEO’s op het podium om met haar mee te dansen. Dat zette direct de toon voor een spetterende avond. In een verborgen club vermaakten volkszanger Edwin van der Toolen en de Raddraaiers het publiek. Ook was er een bruine kroeg ingericht waar De Feestcaravan het publiek aanspoorde om karaokehits te zingen en waar gespeeld kon worden met fotohokjes, arcade games, een pooltafel, airhockey en een twister bolderbox. Meer dan genoeg ingrediënten voor een onvergetelijke avond! Wil jij ook weten hoe je je medewerkers maximaal betrekt en je jubileum inzet voor verbinding? Download de Pink Paper Jubileum of neem contact op via +31 35 303 2000.
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000 Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kunt cookies ook niet accepteren.