D&B Loyaltybooster

‘Loyalty komt te voet en gaat te paard’

Het zou een tegeltjes wijsheid kunnen zijn. Maar er zit veel waarheid in. Het is dan ook geen toeval dat wij regelmatig vragen krijgen als: 'hoe bouw ik een langdurige relatie op met de installateurs die mijn producten verkopen' of 'hoe motiveer ik mijn salesteam om nog betere resultaten te boeken in een snel veranderende en competitieve markt'.

D&B ontwikkelt voor deze uitdagingen speciale Loyaltyboosters. Programma's die verder gaan dan een spaarpas, een ticket voor de musical of een sapcentrifuge... Op basis van een uitgebreide analyse van uw markt, en wat uw doelgroep beweegt, creëren wij een loyaltycampagne met diverse touchpoints: een uitgekiende mix van live- en online 'ontmoetingen', passend bij de signatuur van uw organisatie.
Door de campagne-opzet kunnen we monitoren wat uw investering oplevert en, indien nodig, tussentijds bijsturen. Want marktaandeel en winst zijn belangrijke drijfveren bij de Loyaltybooster!

In onze Loyaltyboosters maken wij veel gebruik van beleving. Wetenschappelijk onderzoek aan vooraanstaande universiteiten (Elizabeth Dunn van British Columbia, Daniel Gilbert van Harvard en Timothy Wilson van Virginia) heeft uitgewezen dat er vier belangrijke bronnen van geluk zijn:

1. de voorpret
2. genieten van nieuwe dingen
3. tijd doorbrengen met vrienden en familie
4. goede herinneringen

Daarom adviseren wij om bij de keuze van incentives met name te investeren in ervaringen, in plaats van in geld of spullen. Share moments, not things! Overigens gaat het weer goed als je die mooie fles rode wijn mag delen met goede vrienden of collega's. Dan wordt dat voor de hand liggende cadeau een onvergetelijke herinnering...

Informatie aanvragen
Download
Voor wat hoort wat...
Wij zouden graag jouw gegevens ontvangen in ruil voor dit boekje, dat lijkt ons wel zo eerlijk, wees gerust.. we zullen niet spammen!
X sluit