Bekijk whitepaper
Download
Internal Branding
Goed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
X sluit

Case

De Meeuw

Internal branding traject

De Meeuw is gespecialiseerd in modulaire bouw en werkt al sinds 1929 aan toekomstbestendige huisvesting. Hun 90-jarig jubileum wilde het bouwbedrijf groots vieren met een personeelsfeest. D&B Eventmarketing kijkt graag een stapje verder en een laag dieper om zoveel mogelijk uit een event te halen. Onder de campagnetitel De Meeuw Toekomstbouwers gingen zij het Bouwjaar van de toekomst tegemoet. Zo werd het jubileum écht een boost voor De Meeuw’s ambities.

1 jubileum ToekomstTeam
Betrokkenheid begint bij betrekken Na een brainstormsessie met de directie en het management werden kernwaarden (‘bouwstenen’) en een brand heart geformuleerd. Zeven medewerkers van De Meeuw vormden vervolgens een kernteam dat - na training door D&B Eventmarketing - collega’s vroeg naar hún toekomstvisie voor De Meeuw in ‘bouwstenen sessies’. Tijdens een inspirerende ‘Dag van de Toekomst’ kick-off in het Evoluon in Eindhoven werden de toekomstvisies van directie en medewerkers dichter bij elkaar gebracht door middel van een pakkend programma.
2 toekomstvisies 1 kick-off
Kick-off met een missie De resultaten van de voorgaande sessies werden besproken onder leiding van Rens Merkelbach en bergbeklimmer Wilco van Rooijen gaf een intrigerende keynote speech over doorzetten. Vervolgens gingen de gasten in groepjes aan de slag met een interactieve game, genaamd ‘De ballenfabriek’. Door hun eigen ballen te moeten bedenken, maken en verkopen, ervoeren zij dat je elkaar nodig hebt en hoe belangrijk communicatie is. De bouwstenen (kernwaarden) die naderhand gezamenlijk werden geformuleerd, kregen een fysieke plek in de kantoren én fabriek.
1 jubileumlied 250 feestende medewerkers
De Meeuw bouwt een feestje Aan het eind van het jaar was het tijd voor het jubileumfeest, waar iedereen samen aan mee had gebouwd. Een aantal medewerkers had een prachtige bar gebouwd, anderen namen het podiumdecor voor hun rekening en er was ook een heus jubileumlied gemaakt. In een fabriekshal op eigen terrein creëerde D&B Eventmarketing een waanzinnige feestlocatie, met vermakelijk side-entertainment in het bouwthema. De Funfare opende groots het event en ook band Lijn 7 zweepte de gasten op voor een jubileumfeest om niet snel te vergeten. Wil jij dat ook? Lees de Pink Papers over jubilea en Internal Branding trajecten om te zien wat het voor jouw organisatie kan betekenen.
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000
Voor aanvragen mailen naar: sales@db-eventmarketing.nl
Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management