Download
Whitepaper
Goed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
X sluit

Case

De Jong & Laan

Energiek internal branding traject

De beweging van de Jong & Laan naar een nieuwe toekomst nam een extra vlucht door corona. Hierdoor werd duidelijker dan ooit aan welke randvoorwaarden het vooruitstrevende accountantskantoor moet voldoen. In een energiek internal branding traject nam D&B Eventmarketing de directie en medewerkers van de Jong & Laan mee om samen het DNA van de organisatie te bepalen én uit te dragen.

1 nieuw directieteam 700 medewerkers 6 kernwaarden 5 ambities
Join the Journey Het begon allemaal in 2019 met het de Jong & Laan Future Festival ‘Join the Journey’ op Vliegveld Twenthe. Tijdens dit wervelende personeelsfeest was er een ‘vliegende’ start voor de nieuwe directie en kregen de medewerkers een preview van de stip op de horizon, want verandering was onderweg. Het vak en de wereld is aan het veranderen en dat vraagt ook om verandering binnen de organisatie.
met een kick-ON event alle neuzen in dezelfde richting
Futureproof Samen met een beleidsstrateeg ontwikkelde D&B Eventmarketing het concept rondom de nieuwe koers, kernwaarden en toekomstambities. Uiteraard op basis van actieve strategiesessies met directie en een gemêleerde groep collega’s uit het bedrijf. COVID-19 had invloed op de manier waarop strategiesessies plaatsvonden, maar niet op de uitkomsten ervan. Met elkaar lieten we zien dat de Jong & Laan ook digitaal in staat is om mensen te verbinden en daarmee klaar is voor de toekomst. De vraag ‘wie zijn we en waar willen we naartoe?’ werd tijdens dit traject met de titel ‘Your Journey, Our Destination’ beantwoord.
6 kernwaarden verankerd in het bedrijfs-DNA
Iedereen eigen DNA Tijdens het online strategie-event ‘De beweging naar 2025’ werd met alle medewerkers stilgestaan bij het belang van deze exercitie. Aan de 700 medewerkers werden de 5 ambities en het DNA - de vernieuwde kernwaarden vooruitstrevend, open, kleurrijk, betrokken, deskundig en integer - van de Jong & Laan onthuld. Deze zes elementen vormen de stevige fundering van de organisatie voor de toekomst. De komende maanden wordt de nieuwe strategie verankerd in de organisatie. Ook worden de kernwaarden verder geladen. Voor iedere werknemer kan dit anders zijn, want binnen de Jong & Laan is iedereen uniek en levert elk karakter een bijdrage. De ruimte voor groei en om verder te ontwikkelen heeft dan ook een belangrijke plaats binnen het beleid. Benieuwd hoe een internal branding traject of strategiesessie er voor jouw organisatie uit kan zien? Bel ons op +31 35 303 2000 of mail naar info@db-eventmarketing.nl.
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000 Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kunt cookies ook niet accepteren.