Bekijk whitepaper
Download
Whitepaper Online events
Goed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
X sluit

Case

Driessen Groep

Online personeelsevent

De familie van bedrijven van Driessen Groep zet zich al 25 jaar in voor werkgeluk van organisaties, werkenden en werkzoekenden in de publieke sector. Ook haar eigen medewerkers worden jaarlijks in het zonnetje gezet, onder andere op de Goed Bekend Dag. Vanwege COVID19 kon dit jaarlijkse event niet LIVE plaatsvinden, maar door de juiste mix van expertises werd het personeelsfeest binnen twee weken alsnog online gerealiseerd.

485 deelnemers 1 livestream 20 inbellers 8,4 score
Waar een wil is... Tijdens de jaarlijkse Goed Bekend Dag van Driessen Groep krijgen de medewerkers een update van de stand van zaken vanuit de directie en is er volop aandacht voor teambuilding en het gezellig samenzijn met collega's. De Corona-maatregelen zorgden ervoor dat het organisatiecomité binnen zeer korte tijd moest schakelen om dit belangrijke event toch door te kunnen laten gaan. In D&B Eventmarketing vond Driessen de partner om een wervelende online TV Show te produceren waarin medewerkers op vlotte wijze werden geïnformeerd en geëntertaind.
Binnen twee weken een online TV Show van topkwaliteit
Aan alles gedacht D&B Eventmarketing ondersteunde het productieteam van Driessen met de planning en adviseerde over de verschillende mogelijkheden en leveranciers. Door de lijntjes kort te houden, kon er snel geschakeld worden. Het atrium van het hoofdkantoor werd voor de uitzending omgetoverd tot studio en de 500 medewerkers ontvingen op de dag vóór het event een goedgevulde box met lekkere hapjes en drankjes, ingrediënten voor een zomerse wrap en oordopjes voor een 8D-audiobeleving.
Collega’s in de schijnwerpers zorgt voor optimale verbinding
Teamwork makes the dream work Het team van Driessen produceerde zelf de catchy videocontent, CEO Jeroen presenteerde het programma, medewerker én cabaretier Koen verzorgde de quiz, Chef-kok Ton liet zien hoe de deelnemers thuis hun wrap konden maken en communicatie-adviseur Sophie vervulde haar rol als sidekick met verve. Ook de samenwerking met D&B Eventmarketing verliep gesmeerd en scoorde maarliefst een 10! Maar het belangrijkste vinden wij natuurlijk de mening van de - in dit geval online - deelnemers. Die waren gelukkig ook heel tevreden en beoordeelden deze bijzondere editie van de Goed Bekend Dag met een 8,4. Een mooie prestatie en een flinke dosis werkgeluk!
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000 Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kunt cookies ook niet accepteren.