CASE

Klaverblad Verzekeringen

Inspiratie Fair

Klaverblad Verzekeringen vaart al sinds 1850 haar eigen koers met het bieden van 'gewoon goede' verzekeringen voor particulieren en ondernemers in het midden- en kleinbedrijf. Klaverblad werkt samen met 3.200 onafhankelijke assurantiekantoren in het hele land. Zij zijn een belangrijke schakel in het contact met de klanten. Om de warme band met de assurantieadviseurs te verstevigen organiseert Klaverblad een relatiedag; een event waar de assurantieadviseurs ervaren hoe belangrijk zij voor Klaverblad zijn en waar zij geïnspireerd worden voor de toekomst.

500 gasten 50 Klaverblad experts 8 inspiratiesessies 250 complimentjes uitgedeeld
Een unieke setting Fair is een belangrijk woord in de omschrijving van het Klaverbladgevoel. Klaverblad wil dat iedereen snel, persoonlijk en fair geholpen wordt. Wanneer we met de betekenis van fair spelen is het naast ‘eerlijk en oprecht’ ook een ander woord voor een feestelijke bijeenkomst. Een fair, een jaarmarkt, een country fair! Een plek waar bekenden en onbekenden op een persoonlijke en verrassende manier bij elkaar komen. Ons kent ons, een hartelijke en vrolijke plek. Met een kleine knipoog naar de oorsprong van Klaverblad in de agrarische sector en een tikkeltje eigenzinnig…
Inspiratieplein Met expertisepunten
Klaverblad Inspiratie Fair De Klaverblad Inspiratie Fair is een omgeving die tegelijk inspireert en bedankt, een unieke combinatie van congres en festival. Die inhoud en fun met elkaar combineert en ruimte geeft voor de positionering van Klaverblad. Het programma bestond uit een gezamenlijke opening en afsluiting om het familiegevoel te benadrukken. Daarna kozen de gasten hun eigen route voor een extra persoonlijke benadering op het inspiratieplein en bij verschillende inspiratiesessies. Het programma werd afgesloten met een diner en borrel met ludiek ‘fair’ entertainment.
Beoordeling event 8,3 door de gasten
Samen Werken aan de Toekomst De thematiek van de dag was Samen Werken aan de Toekomst. Met onderwerpen die spelen bij de doelgroep; workshops over het maakbare brein, privacy, de groeidiamant en hoe je één fan per dag krijgt. Het was een geslaagde dag, waarbij de binding met de assurantieadviseurs versterkt is en waar Klaverblad zichzelf gepositioneerd heeft als de verzekeraar die voorop loopt en die denkt in mogelijkheden. 92% van de gasten geeft aan een volgende editie zeker weer van de partij te zijn!
People on the job
Lisanne Geldof Projectmanager
Sabine Dijkema Commercieel Manager
Informatie aanvragen
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kunt cookies ook niet accepteren.