Bekijk whitepaper
Download
Whitepaper Jubileum
Goed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
X sluit

Case

Lely

75 JAAR 'RED IMPACT'

Al 75 jaar werkt Lely aan een duurzame, aangename en winstgevende toekomst voor melkveehouders door middel van innovatieve oplossingen. Wereldwijd. D&B Eventmarketing ontwikkelde het concept ‘75 years red impact’ om Lely’s jubileum groots te vieren. Internationaal met online communicatie-uitingen en in Nederland een viertal live events om partners, klanten en medewerkers met het merk en elkaar te verbinden.

Bekijk deze case video om de gehele opbouw van de jubileumcampagne te zien 

1 jubileum 75 years red impact 4 events 2250 gasten
Strategisch voortraject Lely’s succes is te danken aan de onuitputtelijke drive tot innovatie, maar ook aan de loyaliteit en betrokkenheid van klanten, partners, en medewerkers. Omdat elke doelgroep een ander profiel en andere belangen heeft, koos Lely ervoor om voor elke doelgroep een eigen event te organiseren. Een jaar geleden startten we met de voorbereidingen in de vorm van strategische sessies met de board en een stuurgroep. Samen met Lely onderzochten we de doelstellingen en formuleerden we wat de doelgroep moet voelen, doen en denken NA de campagne. Op basis van de keywords slim, familie, dankbaar, rood en innovatie, presenteerden we drie potentiële thema’s. Lely koos voor Red Impact en vertaalde dit thema door in hun complete jubileumplan, voor zowel marketing, sales als HR. Wij stelden op basis van de output voor elke doelgroep een passend eventprogramma samen.
Optimale betrokkenheid en verbinding door evenementen op maat
Inspirerende & feestelijke programma’s De evenementen konden natuurlijk maar op één plek plaatsvinden; dichtbij Lely. Tussen Maasland en Maassluis - waar het ooit allemaal begon - en met uitzicht op de Lely Campus, waar de toekomst van de melkveehouderij zich razendsnel ontwikkelt. Speciaal voor het VIP-event bouwden we daarom midden in het weiland een paviljoen, waar Lely aan de partners een jubileumboek presenteerde met 75 interviews met mensen die een significante bijdrage hebben geleverd aan de groei van Lely. Dat gebeurde onder het genot van een verrukkelijk 4-gangendiner van Herman den Blijker, een spoken word voordracht van Dichtwater en mindf*cking trucs van Victor Mids. De avond werd afgesloten met een spectaculaire videoprojectie - inclusief drone- en lichtshow - op de muren van de Lely Campus. De Lely Campus werd omgetoverd tot festivalterrein. Tijdens de klantevents verraste Lely twee dagen lang 300 distributeurs van over de hele wereld met een interactieve kennismaking met Lely. De visie op de boerderij van 2035 werd gedeeld en enthousiast ontvangen, net als het afsluitende jubileumfeest. Last but not least, werden 1500 medewerkers van Lely in Nederland ondergedompeld in vier rondes Red Impact-experiences - 21 stuks in totaal - op het festivalterrein. Uiteraard vergezeld door entertainment, lekker eten en een feestelijke afsluiting. Zo creëerden we voor elke doelgroep een eigen onvergetelijke herinnering.
75 jaar impact wereldwijd vieren met een ijzersterk concept
Thema overal in doorvertaald Het concept ‘75 years red impact’ werd doorvertaald in de events en ook in de communicatiemiddelen van Lely. Het innovatieve bedrijf ontwikkelde een visuele stijl en toolkit, zodat het thema makkelijk wereldwijd doorvertaald en gebruikt kon worden. Zo verbindt Lely alle betrokken partijen met dezelfde ijzersterke boodschap. Wil jij ook je jubileum aangrijpen om klanten en medewerkers te verbinden met elkaar en met je merk? Neem dan vooral contact met ons op! Ons creatieve én operationele team staan voor je klaar om samen met jou een doeltreffend event te realiseren. Bel +31 35 303 2000 of mail naar info@db-eventmarketing.nl.
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000
Voor aanvragen mailen naar: sales@db-eventmarketing.nl
Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management