Download
Whitepaper
Goed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
X sluit

Case

Lely

On Tour

Agribedrijf Lely is bekend van de volautomatische melkrobots. Het familiebedrijf uit Maassluis maakt ook voer- en mestrobots voor de melkveehouderij. Met de Smart Feeding truck toert Lely door Europa om met boeren in gesprek te gaan over het optimaal voeren van hun dieren en te zorgen voor een duurzame toekomst. D&B Eventmarketing ontwikkelde het concept voor de tour, die overal dezelfde impact maakt.

1 gebrande EventTrailer 8 landen
Boeren bewust maken De volautomatische voermachines van Lely schelen de boer kostbare tijd, verdelen het voer efficiënter, zorgen dus voor minder waste, geven koeien voer waar zij het beste door presteren en garanderen op die manier een optimale melkproductie per koe. Om de Europese boeren bewust te maken van deze voordelen, zocht D&B Eventmarketing naar een down-to-earth manier om deze boeren te kunnen raken. Dat resulteerde in een energiek informatief event waarin ‘de koe’ centraal staat. Tijdens een compact programma met video’s, keynote speaker, subsessies en een goede lunch worden geïnteresseerde boeren geïnformeerd over de mogelijkheden, waarna een rondleiding volgt door het melkveebedrijf van de boer op wiens terrein het event plaatsvindt.
2 try-outs 1 communicatie-toolbox
Mobiele eventlocatie Om het Agribedrijf te kunnen ontzorgen in het organiseren van de evenementen, ontstond het idee voor een mobiele eventlocatie. In een compleet gebrande EventTrailer van Van Essen Catering organiseert Lely na twee try-outs in Nederland nu onder de naam ‘Lely Smart Feeding On Tour’ in Zwitserland, Duitsland, Nederland, Denemarken, Ierland, Engeland en België events met steeds dezelfde signatuur. De uitgebreide communicatie-toolbox die is gecreëerd, voorziet alle landen van de juiste informatie en checklists om snel een evenement met impact te organiseren.
1 brainstorm 10-tal communicatiemomenten
Events die impact maken D&B Eventmarketing werkt graag met het impactmodel, waarin diverse communicatiemomenten voorafgaand, tijdens en na een evenement zorgen voor de meeste impact. Met de input van de uitgebreide brainstorm met specialisten van Lely hebben we de juiste vertaalslag kunnen maken naar deze aansprekende, innovatieve eventvorm. De video’s, foto’s en take-outs die tijdens het event wordt gegenereerd, worden naderhand verspreid onder de aanwezigen. Zo kan Lely boeren in heel Europa maximaal bewust maken van de voordelen van hun innovatieve voertechnologie. Het concept is zo geslaagd dat er ook nieuwe route komt door Scandinavië, Oost Europa en Frankrijk!
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000 Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kunt cookies ook niet accepteren.