Download
Whitepaper
Goed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
X sluit

Case

Accountantskantoor

Meerdaags online kennisevent

Wanneer je ieder jaar een event organiseert waarmee je medewerkers verplichte punten kunnen scoren, dan moet je in coronatijd uitwijken naar online mogelijkheden. Dat deed een groot accountantskantoor en met succes. D&B Eventmarketing ondersteunde bij de conceptontwikkeling en uitvoer van dit driedaagse online kennisevent, dat uitermate goed bekeken werd.

3 daags online event 38 uitzendingen 1215 unieke kijkers 8,8 voor concept en uitvoer
Drie dagen online Waar normaliter alle accountants en adviseurs drie dagen werden bijgespijkerd vanuit een mooi hotel, moest vanwege corona deze editie iedereen thuisblijven. D&B Eventmarketing denkt graag in kansen en creëerde een driedaags online programma vanuit Industrial Studios in Arnhem. Door die online vorm konden ook HR-medewerkers en ondersteunend personeel aanhaken. Dat vergrootte de verbondenheid van bij zowel het merk als onderling.
12 plenaire sessies voor alle medewerkers
Zelf programma samenstellen Er werd gebruikgemaakt van een registratieplatform waarmee je eenvoudig een programma op maat kunt samenstellen. Zo kon je intunen op het dagelijkse journaal, gepresenteerd door twee HR-dames, de Meet The Clients-lunch of het online avondprogramma met parodieën op bekende TV-programma’s als All You Need Is Love en De Slimste Mens. Een gemiddeld aantal kijkers van 1000 per plenair programma-onderdeel was het bewijs van het succes. De reacties op de chat bevestigden dat: “Heerlijk dat je niet zelf hoeft te zoeken waar je moet zijn, maar dat alles aan je link is gekoppeld. Super! Mijn complimenten”
accountants en adviseurs de diepte in tijdens 26 vakinhoudelijke sessies
Fun en inhoud gecombineerd Naast plenaire programma’s met een hoog fun-gehalte, waren er ook inhoudelijke masterclasses voor iedereen toegankelijk. Daarnaast werden vanuit drie studio’s maarliefst 26 inhoudelijke subsessies uitgezonden over o.a. duurzaamheid, taxaties en soft controls. Na afloop ontvingen de kijkers automatisch een certificaat van deelname. Door de inhoudelijke sessies te meten en te evalueren kon de nazomer-editie van dit evenement direct worden verbeterd. Want maximale impact is waar D&B Eventmarketing voor gaat!
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000 Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kunt cookies ook niet accepteren.