Bekijk whitepaper
Download
Whitepaper Online Events Whitepaper
Goed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
X sluit

Case

Mirage Groep

Bedrijfsleiderdagen

Dat je in coronatijd je merk moet en kunt blijven doorleven, bewees Mirage Groep door online Bedrijfsleiderdagen te organiseren voor haar drie topmerken: Blokker, Intertoys en Big Bazar. Medewerkers staan onder grote druk door drukte in de winkels en COVID-19 maatregelen, waardoor (virtueel) bij elkaar komen harder nodig is dan ooit.
 
De laatste drie maanden van het jaar worden door Mirage Groep ook wel het Gouden Kwartaal genoemd, omdat het voor een groot deel van de omzet zorgt. Het doel van de Bedrijfsleiderdagen was daarom glashelder: de bedrijfsleiders enthousiast maken en klaarstomen voor alle plannen en acties in het najaar.

Blokker Intertoys Big Bazar
Vanuit de studio In plaats van offline Bedrijfsleiderdagen op verschillende locaties in het land, koos Mirage Groep dit jaar voor een online setting. Vanuit studio Unlimited in Rosmalen vonden drie verschillende studio-uitzendingen plaats, geheel in de huisstijl van Blokker, Intertoys en Big Bazar. Ook het online platform waar de deelnemers zich online verzamelden, ademde het merk.
Totaal beleving Volledig doorgevoerde branding
Iedereen even aandacht Elk online event werd vakkundig geleid door presentatrice Anouschka Laheij en een interne side-kick die de uitkomsten van de polls en quizzen deelde met het publiek. Aan het woord kwamen onder andere de CEO en mensen uit het directieteam, maar bijvoorbeeld ook de belangrijkste klanten van Intertoys: kinderen. Zij testten het nieuwste speelgoed en voorzagen de kijkers thuis van goede verkoopargumenten. Medewerkers werden in het zonnetje gezet, de producten van belangrijkste leveranciers uitgelicht en de inkoop-highlights enthousiast toegelicht. Ook bij de andere merken werd de interactie maximaal opgezocht met een chatroulette waarin de deelnemers elkaar kort ontmoetten, inspirerende video’s van de werkvloer om de bedrijfsleiders en franchisenemers te bedanken voor hun flexibiliteit in coronatijd en een heuse online bingo om het event feestelijk af te sluiten. Kortom: een wervelende TV-show die van begin tot eind boeide.
Mindset in positieve modus Van alle bedrijfsleiders
Positieve vibe Op de social media gonsde het vervolgens van de enthousiaste reacties. Doordat er tijd was genomen om stil te staan bij de ongemakken door COVID-19, de strategie te delen, interactie op te zoeken met elkaar en het merk en plezier te maken door de inzet van divers entertainment, kreeg iedereen een positief gevoel bij de dag, het merk en het komende kwartaal. Dat is toch goud!?
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000 Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kunt cookies ook niet accepteren.