Het jaar met een gouden randje

blog
Door: Pieter Bas Boertje
dec 31, 2017

Dag leuke lezer!

Het is de laatste dag van 2017, altijd een mooi moment om zowel terug als vooruit te kijken. Volgend jaar zit ik alweer 30 jaar in het prachtige, verslavende evenementenvak. De tijd is voorbij gevlogen, inclusief dit jaar, een jaar met een gouden randje.

Ik ben bezig met de voorbereidingen voor het oudejaarsdiner bij mij thuis met tien vrienden. En met een scheef oog op de tikkende klok, kijk ik met gepaste trots terug op de voorbije 12 maanden. Het was een jaar waarin we met een team van 25 D&B’ers ruim 100 evenementen organiseerden, waarmee we zo’n 40.000 mensen mochten raken en laten stralen. Een jaar waarin we in ons Eventhuis 7 nieuwe collega’s verwelkomden en 4 teamleden uitzwaaiden, waarin we een FD Gazelle wonnen voor onze gezonde groei én een jaar waarin maar liefst 4 collega’s in verwachting raakten van een klein ‘D&B-ertje’.

2017 was ook het jaar waarin we een Gouden Giraffe ontvingen voor de eventcampagne die we voor familiebedrijf Pop Vriend Seeds ontwikkelden. Dat onze campagnematige aanpak van evenementen op deze manier werd beloond, was voor ons bureau een geweldige opsteker. Ik geloof namelijk heilig in deze methode om veranderingen te realiseren. Het klinkt je dan waarschijnlijk ook niet vreemd in de oren als ik je vertel dat we, in onze rol als organisator van de aankomende Gouden Giraffe Event Awards, ‘jointheLIVErevolution’ tot thema van dit event hebben verheven.

Komend jaar bestaat D&B Eventmarketing 35 jaar. De schat aan ervaring die we in al die jaren hebben opgedaan, zullen we in 2018 nóg meer inzetten om ambities van organisaties te realiseren. Steeds meer directeuren en managers ontdekken de oerkracht van live evenementen en van een ‘jaarkalender’ van inspirerende momenten die allemaal toewerken naar dat ene heldere doel.

Ons doel voor 2017 formuleerden we begin dit jaar tijdens onze eigen D&B kick-off onder leiding van hockeycoach Marc Lammers. We ‘leenden’ zijn credo - Van Goed Naar Goud - en daagden onszelf en ons team uit om nóg beter te worden. Ik werp een snelle blik op ons portfolio van prachtige impactvolle evenementen die we met ons team hebben gerealiseerd. Met een grote glimlach kan ik alleen maar beamen dat dat is gelukt!

Wij gaan voor goud, ook in 2018.
Doe je mee?
#jointheLIVErevolution!

Met ondernemende groet,

Pieter Bas Boertje

Share:

Social media