Deze toppers zijn gestart met hun stage

Actueel
aug 31, 2022

Afgelopen augustus hebben we weer drie stagiaires mogen verwelkomen. Emma Janssen als Grafisch assistent (rechts), Iza van Kerkhof (links) en Tessa Geurts (midden) als Event assistenten. Wij vinden het super dat we hen kennis kunnen laten maken met de evenementenbranche en om ons te laten verrassen met hun talenten! We stellen hen graag aan jullie voor.

Emma Janssen

De 19-jarige student Emma volgt de opleiding Styling, Interieur en Vormgeving op het Nimeto te Utrecht. Momenteel zit ze in haar 4e jaar en hoopt ze volgend jaar haar diploma op zak te hebben. Eerder heeft ze op school een evenementenconcept moeten ontwikkelen, iets dat ze eigenlijk heel leuk vond om te doen en om meer over te leren. Dat maakte haar zeker dat zij haar stage bij een evenementenbureau wilde lopen. Hier hoopt ze kennis op te doen uit het vak en erachter te komen of dit ook echt is wat ze later wil doen. 

 

Iza van Kerkhof

Iza komt uit Vianen en volgt de Engelstalige opleiding Leisure & Eventmanagement aan de BUas in Breda. Iza wil tijdens haar derdejaarsstage vooral heel veel praktijkervaring op doen zodat ze haar vaardigheden kan ontwikkelen. Zoals het leren omgaan met stressvolle situaties, goede planningen maken en om creatief om te gaan met uitdagingen als die zich voordoen. Met het uiteindelijke doel haar eigen evenement te kunnen organiseren. Een mooi doel! 

 

Tessa Geurts

Tessa is derdejaarsstudent aan de HAN in Nijmegen. Zij is ook 19 jaar en komt uit de Achterhoek. Ze studeert Facility Management en komt een halfjaar stage bij ons lopen. Op de eventproductie-afdeling wil ze alle verschillende aspecten van de branche ontdekken en veel leren. Ze kan dan ook niet wachten om aan de slag te gaan met de uitdagingen die ze op haar bordje kan krijgen en hoopt na deze stage met zekerheid te zeggen of de branche bij haar past, of niet.

 

Share:
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000 Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management