Onze initiatieven

Onze initiatieven

Naast onze Boosters hebben we nog meer initiatieven, zoals onze D&B Masterclasses, eventmagazine RAAK en RAAK Online, de D&B Rosé, de D&B Effectmeter® en het D&B boek:

D&B Open Masterclass 'De Kracht van de Eventcampagne'

D&B organiseert een aantal malen in het jaar een open masterclass voor (potentiële) opdrachtgevers. Deze masterclass werd met een 8,7 beoordeeld door leden van het Genootschap voor Eventmanagers! Lees verder 

RAAK Online

RAAK Online is hét eventmagazine waarmee we mensen willen inspireren, maar met name ook enthousiast willen maken voor de kracht van evenementen. Iedere RAAK staat in het teken van een ander onderwerp. Wil je RAAK ook online ontvangen? Ga naar Aanmelden.

D&B Rosé

Voor onze relaties organiseren we jaarlijks ons relatieevent D&B Rosé. Een event vol inspiratie, ontmoetingen met bijzondere mensen en natuurlijk de D&B Rosé Proeverij. Op de D&B Rosé website houden we je op de hoogte van het laatste D&B Rosé nieuws.

 

D&B Effectmeter®

En wat levert zo'n event nou op? Om een helder en eenduidig antwoord op die vraag te geven, ontwikkelden wij in samenwerking met onafhankelijke specialisten de D&B Effectmeter®.
Hiermee kun je in kaart laten brengen in welke mate je relaties of medewerkers verbonden zijn aan je onderneming. De resultaten bieden - voorafgaand aan het event - aanvullende informatie die gebruikt kan worden voor de te ontwikkelen eventconcepten. En na het event 'vertelt' de D&B Effectmeter® je of concept en uitvoering effectief zijn geweest.

De D&B Effectmeter® is een online meetinstrument waarbij de gasten na - en eventueel voor - je event via mail een vragenlijst krijgen opgestuurd. Het beantwoorden van die vragenlijst kost vaak niet meer dan vijf tot tien minuten. De uitvoering van de D&B Effectmeter® wordt verzorgd door een onafhankelijk onderzoeksbureau.

D&B Boek

'Hoe doen jullie dat nou?' is een vraag die D&B Eventmarketing vaak wordt gesteld. Logisch, met meer dan dertig jaar ervaring in het bedenken en organiseren van onderscheidende evenementen. In deze praktische gids 'Hoe doen jullie dat nou? Het geheim van D&B Eventmarketing' onthult D&B haar geheim.

Open en eerlijk deelt ze ondernemerslessen en verklapt haar gouden tips voor eventorganisatie. Soms lijken ze zo simpel en eenvoudig dat je ze zelf had kunnen bedenken. Maar schijn bedriegt.
'Hoe doen jullie dat nou?' is een inspirerende ode aan het vak. Voor ondernemers van nu en eventmanagers van morgen: de liefde voor het evenementenvak in zakformaat.

Het boekje is te bestellen voor €15,- (incl. 6% BTW en portokosten) door het bedrag over te maken op bankrekening NL86 ABNA 049.89.50.425

Informatie aanvragen