CASE

ONVZ

Eventmarketing

D&B Eventmarketing is al jarenlang partner van ONVZ en helpt in die rol bij de organisatie en invulling van hun relatiemarketing en events voor medewerkers. Kenmerkend is het typische ONVZ jasje; de thema's en concepten sluiten altijd aan bij de waarden en ambities van ONVZ. Of het nu gaat om een sportieve familiedag, een feestelijk jubileumfeest of een informatiebijeenkomst voor tussenpersonen. De waarden van ONVZ komen altijd terug.

Partners sinds 2009 24 draaiboeken
ONVZ After Summer Event ONVZ koestert haar medewerkers en toont waardering door hen te trakteren op een belevenis. Een mooi voorbeeld hiervan is het ONVZ After Summer Event waarbij collega’s op een ongedwongen manier samen konden zijn op Forteiland Pampus. Een dag vol vitaliteit, opdoen van nieuwe energie en genieten van het nazomergevoel. Waarden die ONVZ hoog in het vaandel heeft staan.
350 gasten Medewerkers, partners en kinderen
Feel Free, Feel Fun & Feel Fit ONVZ wil een nog actievere bijdrage leveren aan het optimaliseren van de gezondheid van haar verzekerden. Om deze boodschap ook onder de medewerkers te laden werd een energieke familiedag georganiseerd. Samen genoten zij van een dag vol activiteiten die ze geheel op eigen wijze konden invullen. Vol fun, focus, food, fit en nog veel meer. Geheel passend bij ONVZ.
People on the job
Ilse Lubbers-Dalhuisen Projectmanager
Lennart Peeperkorn Adjunct Directeur
Saskia van Hamersveld Social Media Expert
Informatie aanvragen