Dat is waar D&B Eventmarketing heilig in gelooft.
Kun je door omstandigheden - zoals de Coronamaatregelen - niet bij elkaar komen, dan zijn er nog talloze andere manieren om je medewerkers, klanten en overige stakeholders te betrekken. Door de juiste mix van middelen, creëer je fans of zelfs ambassadeurs... voor het leven!
Betrokkenheid begint bij betrekken, óók - of misschien wel zélfs - in tijden van crisis. Het is goed om je even terug te trekken om zonder al het geraas om je heen de juiste koers te bepalen. Verschuil je echter niet te lang; jouw interne én externe volgers willen weten hoe jij erin staat. Zodat ze kunnen peilen of ze op jouw merk kunnen bouwen en kunnen vertrouwen.
D&B houdt van mensen en merken, van ambitie en groei. We houden van verandering en brengen al meer dan 35 jaar cultuur tot leven. We creëren ambassadeurs, met hart voor de zaak. We ontdekten, dat organisaties die hun merk doorleven beter presteren.
In deze Pink Paper vind je tips en learnings van onze experts, waarmee jij jouw merk optimaal kunt doorleven en inzetten als verbindende factor. In crisistijd en daarna.