CASE

Playmobil

Speeldagen

Dechesne & Boertje Public Events (onderdeel van strategisch evenementenbureau D&B Eventmarketing) organiseerde in samenwerking met PLAYMOBIL Benelux de Playmobil Speeldagen. Het terrein van Paleis het Loo werd omgetoverd tot een compleet PLAYMOBIL® paradijs waar spelen, ontdekken, beleven én zelf doen centraal stonden.

13.000 bezoekers 15.000 kilo speelgoed 9 effectmeterscore 1.236 geschminkte gezichtjes
Interactieve merkbeleving De Playmobil Speeldagen passen helemaal bij de signatuur van ons eventmarketingbureau. Een evenement is hét middel om een interactieve merkbeleving te creëren. Hiermee creëert PLAYMOBIL® fans van haar merk.
400 m2 PLAYMOBIL verzamelingen 60 speeltafels & 95 levensgrote PLAYMOBIL figuren
Een ode aan de fantasie Tijdens de Playmobil Speeldagen werden kinderen op een sympathieke manier getriggerd hun fantasie de vrije loop te laten. Ook daagde het event kinderen uit hun eigen verhaal te verzinnen, dankzij het speelgoed dat juist geen kant en klaar beeld schetst. En dat samen met 13.000 andere speelkameraadjes, waaronder ook fantasievolle ouders en grootouders.
People on the job
Lennart Peeperkorn Adjunct Directeur
Michelle Meydam-Kampinga Projectmanager
Informatie aanvragen
Video Playmobil Speeldagen