CASE

Qatar Airways

Launch Event

In het Concertgebouw in Amsterdam kwamen 330 gasten bijeen voor het Qatar Airways Launch Event. Een feestelijk galadiner waarmee Qatar Airways vierde dat zij haar vluchtennetwerk vanaf Doha heeft uitgebreid naar Amsterdam. D&B Eventmarketing nam de gehele realisatie van het project uit handen.

 

330 relaties 34 ronde dinertafels 10 hostessen 3 LED-drummers
Vergroten van binding door merkbeleving De gasten beleefden een memorabele avond, maar wat nog belangrijker was is dat Qatar Airways de binding met haar gasten wilde vergroten door een positieve merkbeleving neer te zetten. Een beleving waarbij de luchtvaartmaatschappij zich positioneert als een innovatief, vooruitstrevend en dynamisch merk.
5-gangen menu 1650 borden, 660 wijnglazen & 5 gerechten
5-star airline experience Het event was tot in de puntjes verzorgd en alle details sloten naadloos aan bij de 5-star airline experience. Van een koninklijke locatie, de hoogwaardige service, sfeervolle inrichting, sterrencatering tot het high profile entertainment en de spraakmakende openingsshow.
3 bekende Nederlandse entertainers alle details in de kleuren van Qatar Airways
Videomapping Experience Tijdens de openingsshow kwam het Concertgebouw letterlijk tot leven door middel van een videomapping experience op het orgel. Het spektakel werd gedurende de avond aangevuld met hoogwaardig entertainment, zoals live muzikanten en een LED drum-act. High standard videocontent maakte het beeld compleet met content van de vliegtuigmaatschappij en haar bestemmingen.
People on the job
Ilse Lubbers-Dalhuisen Projectmanager
Lennart Peeperkorn Adjunct Directeur
Informatie aanvragen
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kunt cookies ook niet accepteren.