CASE

Schiphol Group

70 MB Event

'Ontwikkel een origineel concept ter ere van de afronding van ons 70 MB-programma, waarbij de focus ligt op het bedanken van alle betrokken partijen en het uitstralen van de trots op het project', zo luidde de vraag van Schiphol Group aan D&B Eventmarketing. Ons creatieve team kwam met een origineel concept dat op eigen locatie niet alleen het project maar ook de deelnemende partijen in de spotlight zette.

600 gasten 35 percussionisten 75 oude koffers 360 graden projectie
70 MB Ruim tien jaar lang werd gewerkt aan het project 70 MB: De verbinding tussen de bagagegebieden op Schiphol. Een prestigieus project voor meer bagagecapaciteit (van 50 naar 70 miljoen stuks per jaar!), innovatie en kwaliteit. Met de oplevering van deze ‘kroon op het werk’ komt er een einde aan tien jaar 70 MB. Deze mijlpaal wilde Schiphol niet zomaar voorbij laten gaan.
100 lampen 15 meter lopende band
Concept Het thema ‘Destination 70 MB, Mission Completed’ dekte precies de lading van het event. Herkenbare elementen en het innovatieve transportsysteem kwamen tot leven in de catering, inrichting en het programma. Tijdens de grootse opening werd een bijzondere videoproductie ondersteund door een live performance van percussionisten op 70 MB onderdelen. De gasten werden gedurende het hele event op ludieke wijze gewezen op hun werk. Werk waar zij trots op mogen zijn!
People on the job
Josine Lixon-Verbeek Operationeel Manager
Pieter Bas Boertje Algemeen Directeur
Informatie aanvragen
70MB Event Videocompilatie