CASE

Schneider Electric

Congres

Op 11 en 12 september organiseerde Schneider Electric NL de 1e Innovation Summit. Twee dagen lang konden de gasten ervaren wat het partnership en de innovatieve EcoStruxure-oplossingen van Schneider voor hen kon betekenen. Door de innovaties te ervaren en door te leren van de mensen achter Schneider. De laatste dag waren de medewerkers zelf uitgenodigd om het event feestelijk af te sluiten.

 

960 gasten 2 dagen 23 demowallls interactieve eventapp
Customer Voice Event Schneider Electric wilde niet alleen laten zien wat de innovatieve ontwikkelingen waren. Ze waren ook benieuwd naar wat er bij de klanten speelde. Welke onderwerpen waren top of mind? En hoe kon Schneider Electric in een innovatieve partnerrol hulp bieden? In de aanloop naar de Innovation Summit, werd een eenmalig Customer Voice event georganiseerd. Een intieme setting waarbij klanten vrijuit konden praten over hun wensen en verwachtingen. Een perfecte opmaat om de opgehaalde informatie te gebruiken bij de Innovation Summit 2017. Zo werd ervoor gezorgd dat de inhoud van het event aansloot bij de vraag van de markt.
8,2 WAARDERING BEZOEKERS 11 INTERNATIONALE INNOVATIES
Bol van innovatie Het tweedaagse event stond bol van de innovatie. En de vraag van de klant stond centraal. In diverse EcoStruxure labs konden gasten aan de hand van innovaties van Schneider aangeven wat er bij hen speelde. Door de kleine intieme setting van de labs was het mogelijk om intensief met elkaar in gesprek te raken. De gasten werden gedurende de dag niet alleen bevestigd in hun keuze voor Schneider Electric, maar leerden ze ook de diversiteit van dit grote bedrijf kennen. Zo konden gasten allerlei innovaties ervaren in de Innovation Expo.
220 UITZINNIGE KANDIDATEN 1 OP MAAT GEMAAKTE MEGAQUIZ
Medewerkers Megaquiz Niet alleen de klanten en prospects werden bij het tweedaags event betrokken. Voor eigen medewerkers was er op de laatste avond gelegenheid om elkaar te ontmoeten. En hun kennis over Schneider Electric aan de rest van het bedrijf te tonen. Dat deden we natuurlijk op gepaste wijze. Een wervelende quiz onder leiding van onze quizmaster Rens leidde al vanaf minuut één tot een prettige competitieve chaos.
People on the job
Ilse Lubbers-Dalhuisen Projectmanager
Sabine Dijkema Commercieel Manager
Informatie aanvragen
D&B Congresbooster
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kunt cookies ook niet accepteren.