CASE

Secretary Plus

25-jarig jubileumevent

Secretary Plus bestaat dit jaar 25 jaar en dat wordt gevierd. In co-creatie ontwikkelde D&B Eventmarketing een speciale jubileumkalender waar alle verschillende activiteiten en events aan zijn opgehangen met de titel 'De Kracht van de +'. Een kick-off, maar ook het personeelsevent, relatie-evenement en een bezoek aan een concert van Marco Borsato. Naast de ontwikkeling van de kalender heeft D&B Eventmarketing het relatie-evenement mogen organiseren voor 150 gasten dat plaatsvond op 22 september in Explore in Muiden.

 

200 goodybags 26 hostessen 200 roze macarons 200 glazen roze bubbels
Het concept van de kalender: De Kracht van de + De Kracht van de + heeft een herkomst. Een ‘heritage’ van 25 jaar ervaring en een diep gewortelde behoefte om altijd meer te geven. Het zijn de mensen die werken onder de Secretary Plus vlag die ambitieus en succesvol zijn. Ze genieten ervan te excelleren. Maar ze genieten er ook van om anderen te laten excelleren. Ze zijn gedreven door datgene te doen waar ze goed in zijn. Het is een cultuur die met succes de afgelopen 25 jaar gevormd is tot wat het nu is. De succesformule van Secretary Plus. Winnen, ontwikkelen, ambitie, enthousiasme, het zit in de ‘roots’ van Secretary Plus. En daar ligt de kracht. In die +.
200 gasten waarvan 20 mannen en 180 vrouwen
Jubileumevent: passie, overdenkingen en amusement Secretary Plus organiseerde samen met D&B Eventmarketing een jubileumevent voor al hun relaties en assistants, een dag die in het teken stond van de Kracht van de +. Dagvoorzitter Humberto Tan nam de gasten mee in een boeiend programma en sprak met topondernemers Monique Ansink en Nathalie Mangnus en personal branding coach Nancy Poleon. Muzikaal werd het event onder andere omlijst door Steffen Morrison. Hoogtepunt voor Secretary Plus op deze feestelijke dag was de uitreiking van de Expect More Award 2015. Jeanine Schouwenaars werd uitgeroepen tot winnaar van deze mooie award, die ze uit handen van algemeen directeur Marion van Happen en Humberto Tan in ontvangst mocht nemen. De kracht van een geslaagd evenement waar iedereen graag aan terugdenkt, zit 'm ook in de juiste locatie en die vond D&B Eventmarketing in Explore in Muiden.
1 krachtige campagne 4 geslaagde jubileummomenten
Co-creatie: verplaatsen in het merk Opdrachtgever Marleen Smith gaf mooie feedback op de jubileumkalender en het relatie-evenement: "D&B is een bureau dat meedenkt op campagneniveau, creatieve inbreng heeft, maar bovenal luistert en aanvoelt. Het is een co-creatie en het is dan fijn dat een bureau zich helemaal kan verplaatsen in ons merk, kijkt naar wat past en hoe we kunnen verrassen zonder de boodschap uit het oog te verliezen."
People on the job
Josine Lixon-Verbeek Operationeel Manager
Pieter Bas Boertje Algemeen Directeur
Informatie aanvragen
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kunt cookies ook niet accepteren.