Download
Whitepaper
Goed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
X sluit

Case

Tomingroep

Jubileum- & cultuurboost

Sociale onderneming Tomingroep greep haar jubileumjaar aan als springplank van haar ambities en aanjager van haar strategie en plannen. In samenwerking met D&B Eventmarketing creëerde ze een impactvol cultuurtraject rondom TOP-kernwaarden Trots, Ondernemend en Professioneel. Een kalender vol live en online communicatiemomenten bracht een beweging op gang die niet meer te stoppen is: Samen naar de TOP!
 
Het jubileumtraject wierp intern en extern zijn vruchten af en werd ook nog bekroond met een Gouden Giraffe Event Award (categorie Interne Events) en een nominatie voor de Dutch Marketing Awards (Internal Branding Company of the Year).

1 jubileumjaar 20+ in- en externe events 1.500 betrokken medewerkers 1 Gouden Giraffe Event Award
Jubileum als springplank van ambities De beste sociale onderneming van Nederland zijn, waarvoor klanten, medewerkers en gemeenten in de rij staan: dat is de ambitie van Tomingroep. Dat vraagt intern om Trots, Ondernemerschap en Professionaliteit. Het jubileum was daarom de feestelijke aanleiding voor een impactvol cultuurtraject, inclusief heldere kernwaarden waar iedereen in gelooft, een grotere naamsbekendheid en trotse medewerkers.
Buiten winnen = binnen beginnen 230 new business ideeën
Betrokkenheid begint bij betrekken Al in de aanloop naar het jubileumjaar werden de 140 managers van Tomingroep betrokken bij de plannen door middel van krachtige TOP140 sessies. Tijdens het jubileumjaar volgden TOP140 strategiesessies en werden ook de medewerkers aangelijnd in TOP Box sessies. Feest werd gevierd met taart, een Tomin Toekomst Festival voor relaties, Thuis bij Tomin open dagen en een Tomin Helden medewerkersfeest. Resultaat van deze jubileumkalender? Trotse, betrokken medewerkers en relaties die als ware ambassadeurs on- en offline hun passie voor Tomingroep verspreidden. Daarnaast leverde de gloednieuwe ideeënbus maar liefst 230 new business ideeën op, waarvan er al 190 zijn geïmplementeerd. Veel van de ideeën waren gericht op efficiënter werken, waardoor de arbeidsproductiviteit met 15% is gestegen, zonder harder of langer te werken.
TOP-score Medewerkersevent beoordeeld met een 9
Kernwaarden worden echt geleefd Een strategie kun je bedenken, maar heeft pas effect als deze wordt uitgevoerd en geleefd. Door medewerkers en relaties te betrekken bij de creatie en implementatie van de plannen van Tomingroep, hebben we dat gerealiseerd. MedeWerkers werden trotse MedeMerkers die zelf doelen aandragen tijdens hun TOP-gesprek (het vernieuwde POP-gesprek). Die energie kunnen externe partijen zien én voelen, waardoor ook hún betrokkenheid is vergroot. Het feit dat Tomingroep door deze aanpak echt haar nek heeft uitgestoken en de kracht van live-communicatie ultiem heeft benut, werd beloond met een Gouden Giraffe Event Award. Wij zijn natuurlijk trots dat het succes van onze campagnematige aanpak is bekroond en laten jou graag zien hoe we meetbaar effect voor jouw organisatie kunnen realiseren. Bel of e-mail je ons op +31 (0)35 303 2000 of info@db-eventmarketing.nl?
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000 Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kunt cookies ook niet accepteren.