CASE

VvAA

90-jarig Jubileumcongres

Als ledenorganisatie brengt VvAA al 90 jaar professionals uit de Nederlandse gezondheidszorg bij elkaar. Daarom sloot VvAA haar jubileumjaar af in stijl: Met een impactvol congres voor 1.200 leden en relaties. VvAA ontwikkelde in samenwerking met D&B Eventmarketing en dagvoorzitter Rens de Jong een beroepsgroep overschrijdend programma.

1200 gasten 24 uur opbouw 12 koffiemachines 300 meter kabels
Tijd voor Ziel in de Zorg Hoe krijgt compassie weer een plaats in een omgeving die steeds meer wordt gedomineerd door regels en rompslomp? Kies ervoor om van je werk te houden! Onder het motto ‘Tijd voor Ziel in de Zorg’ werd het 90-jarig jubileum van VvAA afgesloten. Met een toepasselijke locatie: de Van Nelle Ontwerpfabriek in Rotterdam dat in dezelfde tijd gebouwd werd als de VvAA werd opgericht.
3 inspirerende sprekers Uit binnen- en buitenland
Events met inhoud, interactie en energie Het spraakmakende programma vol inhoud, interactie en energie bracht keynotes als Alexander Rinnooy Kan, André Rouvoet en de bekende internationale anesthesist Robin Youngson (initiatiefnemer van Hearts in Healthcare) samen. Daarnaast waren ook inspirerende gesprekken aan tafel met de voorzitters van medische beroepsorganisaties en andere toonaangevende personen uit het zorgveld. Het publiek werd betrokken bij de discussies met behulp van de interactieve Buzzmaster tool. De avond werd energiek afgesloten met een walking dinner en als feestelijke afsluiting stond het Vrienden van VvAA miniconcert op het programma!
1.500 gesigneerde boeken 75 grote ballonnen in het dak
Merk en positionering Opdrachtgever Monique Wesly sprak mooie woorden over het event: "VvAA heeft een unieke positie als beroepsgroep overstijgende ledenorganisatie en dienstverlener. In de 90 jaar dat wij bestaan, hebben we ons ontwikkeld tot een betekenisvol zorgnetwerk. Een partner op elk moment in de levensloop van onze leden. Dit jubileumevenement heeft dat in de volle breedte zichtbaar gemaakt en daarmee een relevante invulling gegeven aan merk en positionering!"
People on the job
Femke Ramaker Creatief Directeur
Josine Lixon-Verbeek Operationeel Manager
Paul Bransz Creatief Conceptontwikkelaar
Informatie aanvragen
VvAA Congres Compilatie