Bekijk whitepaper
Download
Whitepaper Relatiemarketing
Goed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
X sluit

Case

Bovemij Bedrijfsboost

Relatiemarketingstrategie

Al bijna 60 jaar helpt Bovemij als financieel dienstverlener ondernemers in de mobiliteitsbranche succesvol ondernemen. Als enige aanbieder heeft zij alles onder één dak: verzekeringen, financieringen, rechtshulp en data. Klanten zijn zich daar nog niet altijd van bewust. Met een relatiemarketingstrategie - bestaande uit diverse eventconcepten - brengt Bovemij daar samen met D&B Eventmarketing verandering in.

1 nieuwe organisatiedoelstelling 1 eventstrategie 5 evenementen 10-tallen contactmomenten
Kom verder bij Bovemij De relatiemarketingstrategie die we voor Bovemij hebben ontwikkeld, is het antwoord op de vernieuwde orgnaisatiedoelstellingen. Door events als middel in te zetten, versterken we de propositie 'Bovemij helpt je succesvol te ondernemen'. De strategie bevat een blauwdruk voor een jaarkalender vol relatie-events met de titel ‘Kom Verder bij Bovemij’: de Bovemij Werkplaats, Mobility Masters, de Bovemij Familiedag en het Bovemij Mobiliteitsfestival. Maar eerst was het tijd voor de kick-off: de Bovemij BedrijfsBoost voor een selecte groep klanten.
meerdere events per jaar als middel om organisatiedoelstellingen te bereiken
The future is Electric De eerste Bovemij BedrijfsBoost stond in het teken van de (op)komst van de elektrische auto. Tijdens ‘The future is Electric’ ontdekten managers en eigenaren van diverse autobedrijven wat de kansen zijn van Electric Vehicles, wat dit betekent voor de inrichting van hun bedrijf en welke feiten en fabels er bestaan rondom de elektrische auto. Zo vertelde ‘duurzaam wereldreiziger’ Wiebe Wakker hoe hij in een elektrische auto en zonder geld naar Australië reisde. Ondernemer Jeroen Vertongen sprak over de toekomst van mobiliteit en de gevolgen hiervan voor zijn klanten. En autocoureur en topondernemer Tom Coronel motiveerde de bezoekers om succesvol te ondernemen.
met tussentijdse metingen steeds beter afstemmen op de wensen van je doelgroep
Van praatje naar praktijk De BedrijfsBoost sloot naadloos aan bij de missie van Bovemij: ondernemers in de mobiliteitsbranche helpen succesvol te ondernemen. Naast informeren en inspireren, werden er namelijk ook praktische handvatten aangereikt tijdens zogenoemde sleutelsessies. Van tips om je werkplaatsomzet op peil te houden tot adviezen om elektrische voertuigen te verkopen. De learnings van dit eerste succesvolle evenement vertalen we door in de scripts van de opvolgende evenementen, zodat deze waardevolle bijeenkomsten steeds beter aansluiten bij de wensen en verwachtingen van de doelgroepen. Alleen op die manier kan de boodschap van Bovemij het beste beklijven. Wil jij ook weten hoe je jouw klantrelatie kunt versterken door middel van een eventcampagne? Lees onze Pink Paper over relatiemarketing of neem contact met ons op via +31 35 303 2000 of info@db-eventmarketing.nl.
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000 Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kunt cookies ook niet accepteren.