CASE

NARIM

NARIM Congres

NARIM is de beroepsvereniging voor de Risk- en Insurance markt. De leden van NARIM ervaren de vereniging al meer dan 20 jaar als een sterke kennisorganisatie, lobbypartij en belangenbehartiger. D&B Eventmarketing is al tien jaar betrokken bij de creatieve invulling en uitvoering van het jaarlijkse NARIM Congres.

10 edities Waardering 8,1
Verrassen & betrekken Al 10 jaar werken NARIM en D&B Eventmarketing nauw samen om een verrassend nieuw congres neer te zetten voor de leden. Een uitdaging die in die tijd altijd heeft geleid tot een event met een andere insteek en ervaring. Eén rode lijn is zichtbaar: de interactiviteit met de gasten is in de edities alleen maar toegenomen. Steeds meer wordt de gast medebepalend voor het programma. Interactief meedoen ter plekke, maar ook met het geven van input in het voortraject, zodat de gasten er echt uit halen wat ze nodig hebben. Naast de gasten op alle manieren te betrekken bij het programma, wordt er ook gezocht naar een toonaangevende en verrassende invulling. Workshops die creatief worden ingestoken en niet gebaseerd zijn op zenden. En topsprekers die bijvoorbeeld voor de gelegenheid samen in gesprek gaan met de zaal. Dit jaar tijdens de editie met de titel RE-INVENT lieten historicus Herman Pleij en futuroloog Ruud Veltenaar vanuit historisch en toekomstperspectief zien wat de ontwikkelingen van het vak waren. Een open dialoog tussen zaal en podium.
Circa 400 gasten 4 studenten
SAMEN CREËREN Het NARIM congres is echt co-creatie. Waarbij iedereens talent optimaal wordt benut. ‘Samen met D&B Eventmarketing zijn we steeds creatiever geworden. Wij bedenken het thema, D&B Eventmarketing werkt dat uit. Zij organiseren de dag, wij doen veel praktische dingen zelf: sponsorwerving, uitnodigingen, website, registratie en het NARIMagazine.' Dit jaar ging de co-creatie nog een stap verder. Samen creëren met de stem van morgen. D&B Eventmarketing daagde studenten van de HVA uit om mee te denken over een passend concept voor het NARIM congres. Een spannende wedstrijd waarbij het winnende concept werd verwerkt in het plan voor het congres. En natuurlijk mochten de studenten ook op de dag zelf prominent een rol vervullen. Helemaal passend bij het herontdekken van je eigen vak tijdens het congres met de passende titel RE-INVENT.
Pure co-creatie Betrekken van nieuwe inzichten
CONGRES ALS BOOST VAN DE AMBITIES Het jaarlijkse congres van NARIM is het ultieme middel om de ambitie van de vereniging te verkondigen. Binnen een passend jaarthema wordt getoond wat de meerwaarde van de vereniging voor haar leden is. Om daarna samen met deze leden de verdieping te zoeken. En dat allemaal met input van je belangrijkste doelgroep: je leden. Zo blijf je als vereniging actueel en relevant. Benieuwd wat D&B Eventmarketing voor jouw vereniging en leden kan betekenen? Lees dan onze D&B Congresbooster of neem contact met ons op ….
People on the job
Michelle Meydam-Kampinga Senior Projectmanager
Pieter Bas Boertje Algemeen Directeur
Informatie aanvragen
NARIMagazine Jubileumeditie De Jakhals op het NARIM Congres D&B-ers over het NARIM Congres NARIMagazine 2017
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kunt cookies ook niet accepteren.