Het evenement is één van de meest effectieve communicatiemiddelen. Een communicatiemiddel dat al lang bestond voor de boekdrukkunst en internet. Denk aan de oogstfeesten, de Olympische Spelen, gladiatorgevechten en de Griekse volksvergaderingen.
Wij van D&B Eventmarketing (maar wij zijn natuurlijk niet helemaal objectief...) vinden dat events ook het meest authentieke communicatiemiddel is. Het is immers de meest pure vorm van communicatie: face-to-face, driedimensionaal én met beleving en emotie.
Daarbij gaat het om de mensen, niet om de middelen. Want een event, dat draait voor ons om één ding: mensen verbinden, met elkaar, met hun bedrijf, met een merk of met de samenleving.
En door events te bedenken waardoor mensen in beweging komen en betrokken worden bij de strategie en ambitie van de organisatie, creëren wij deze verbinding.
Onze visie en meer dan 33 jaar praktijkervaring hebben wij gekoppeld aan speciale methodes ('boosters') om meer uit je event te halen. Deze maand publiceren wij weer een nieuwe Little Pink Book met het thema: 'De Kracht van Events'.
We springen even terug en noemen deze LPB Editie 0. Een LPB met onze D&B filosofie en concrete tips om je event optimaal in te zetten.