Download
Whitepaper
Goed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
X sluit

Case

Centraal Boekhuis

150-jarig jubileum

Het Centraal Boekhuis bestaat 150 jaar en om dat goed te vieren, mocht D&B eventmarketing een jubileumcampagne ontwikkelen met verschillende communicatiemomenten en events. Eén daarvan was de opening van het nieuwe CB-magazijn, die met de komst van Koning Willem-Alexander een extra feestelijk tintje kreeg.

150-jarig jubileum 2 feestelijke events 600 CB Feestboxen 1 Koninklijk bezoek
CB brengt samen Het Centraal Boekhuis (CB) is een distributeur van boeken en sinds 2012 ook van zorgproducten. Als netwerkspeler legt zij logistiek slimme lijntjes zodat de verkopende partij en de koper snel worden verbonden. Het thema van het jubileumjaar is dan ook ‘CB brengt samen’. In de campagnekalender die D&B ontwikkelde voor dit jubileumjaar zijn, naast diverse feestelijke contactmomenten, ook twee events opgenomen; de opening van het gloednieuwe bakkenmagazijn en een personeelsfeest.
Koninklijk bezoek voor een extra feestelijk tintje
Koning Willem-Alexander opent nieuw CB-magazijn Toen CB in 1871 van start ging met 35 medewerkers, had niemand kunnen voorspellen dat er in 2021 600 medewerkers in de weer zouden zijn met ruim 45 miljoen boeken en honderden zorgproducten. Die enorme groei én het belang van CB werden benadrukt door Koning Willem-Alexander die op 6 april een rondleiding kreeg door het nieuwe, hypermoderne magazijn. Diezelfde middag werden genodigden getrakteerd op een online liveshow vanuit dat magazijn, met sprekers als Jitske Kramer en Peter Heerschop en diverse tafelgasten die terug- en vooruitblikten op de rol van CB in de maatschappij.
150 jaar netwerkspeler dat moet je samen vieren
Interactief programma Klanten en relaties werden actief bij het online programma betrokken door een interactieve poll en de discussie tussen tafelgasten bracht veel vernieuwende inzichten over de rol en vorm van het magazijn van de toekomst. Op 15 april, de verjaardag van CB, werden de medewerkers verrast met een leuke en lekkere feestbox. Met vlaggetjes, confetti, een koffiebeker, lekker hapje, opblaaskroontje en jubileumboek hadden zij alle ingrediënten in huis om samen - coronaproof - te proosten op 150 jaar CB. Een vrolijke voorbode van het personeelsfeest dat aan het eind van het jaar zal plaatsvinden! Wil je ook weten hoe je je jubileum maximaal inzet om je merk te versterken? Download de Pink Paper Jubileum of neem contact op via +31 35 303 2000.
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000 Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kunt cookies ook niet accepteren.