Bekijk whitepaper
Download
Whitepaper Relatiemarketing
Goed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
X sluit

Case

D&B Rosé

Relatie-evenement on tour

Al dertien jaar op rij organiseren wij D&B Rosé om onze relaties in zomerse sferen beter te leren kennen. Het liefste doen we dat op een originele manier en dit jaar werden we nogmaals door corona uitgedaagd om ons relatie-evenement op een heel andere manier in te richten. In plaats van iedereen in ons Eventhuis uit te nodigen, gingen wij zelf op pad naar onze relaties. In een luxe cateringtruck in D&B huisstijl toerden wij door het land om in noord-, midden- en zuid-Nederland een intieme bijeenkomst te realiseren. 

13de editie 3 locaties 80+ inspirerende gesprekken 5 verschillende rosés
Volgens de drie V’s Vanwege corona gingen we vorig jaar online, maar dit jaar wilden we elkaar graag fysiek ontmoeten. Gelukkig stonden de maatregelen dat toe, zolang we de 1,5 meter afstand in acht hielden en de groepen niet te groot werden. Het D&B concept van de 13de editie van D&B Rosé werd daarom een toer door Nederland: ‘The new way of LIVE’. Met de speciale cateringtruck van Van Essen reden we op drie verschillende dagen naar drie compleet verschillende locaties, om daar onze relaties te verrassen, verbinden en verwennen. Elke locatie had een ander thema, passend bij de omgeving en telkens gebaseerd op onze kernwaarden Verbinding, Vakmanschap en Vindingrijkheid en onze whitepaper ‘D&B Dimensions - LIVE the future’.
1 concept op drie verschillende locaties
Verbinden door verrassingen De Kromhouthal in Amsterdam werd het decor van Urban in the City, Paleis Soestdijk nodigde uit tot Moving into the Woods en in het Breepark in Breda bevonden we ons In the Middle of the Meadows. Op alle drie de locaties startte de middag met een verwonderende wandeling vol energie, maar ook met stiltes. Door middel van vragen, muzikale intermezzo’s en spoken word voordrachten legden we de gasten verrassende dilemma’s en vertrouwde routines voor. Met die gespreksstof doken de gasten direct de diepte in, leerden ze elkaar op een heel andere manier kennen en gingen ze anders weg dan dat ze gekomen waren. Uiteraard niet na eerst gestemd te hebben op hun favoriete rosé, tijdens de traditionele rosé proeverij.
kan niet iedereen erbij zijn? breng ze dan in beeld voor betrokkenheid
Zichtbaarheid door het hele land De dromen over ‘The new way of LIVE’ die tijdens deze D&B Rosé zijn gedeeld, zorgden voor verbinding onderling en vormden voor ons een heldere stip aan de horizon. Omdat we niet alle collega’s mee konden nemen om deze bijzondere gesprekken met onze opdrachtgevers te voeren, zorgden we dat ons hele team in ieder geval zichtbaar was op de cateringtruck. De originele bestickering trok de aandacht op de snelweg en zorgde op locatie voor betrokkenheid van de aanwezigen. Zo konden we dit feestje toch met z’n allen vieren! Wil je weten hoe jij met een vindingrijk programma en vakkundige uitvoer voor verbinding zorgt? Lees de Pink Paper Relatiemarketing of bel gelijk +31 35 303 2000.
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000 Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kunt cookies ook niet accepteren.