Jubilerend VvAA vraagt aandacht voor 'Tijd voor Ziel in de Zorg'

Actueel
dec. 15, 2014

Als ledenorganisatie brengt VvAA al 90 jaar professionals uit de Nederlandse gezondheidszorg bij elkaar. Daarom sloot VvAA haar jubileumjaar af in stijl: met een impactvol congres met 1.200 leden en relaties. De locatie was toepasselijk: de Van Nelle Ontwerpfabriek in Rotterdam werd in dezelfde tijd gebouwd als dat VvAA werd opgericht.

VvAA ontwikkelde in samenwerking met Dechesne & Boertje en dagvoorzitter Rens de Jong een beroepsgroep overschrijdend programma. Met als hoofdthema: 'Tijd voor Ziel in de Zorg'. Hoe krijgt compassie weer een plaats in een omgeving die steeds meer wordt gedomineerd door regels en rompslomp?

Het programma bracht keynotes als Alexander Rinnooy Kan, André Rouvoet en de bekende internationale anesthesist Robin Youngson (initiatiefnemer van Hearts in Healthcare) samen. Daarnaast waren er ook inspirerende gesprekken aan tafel met de voorzitters van medische beroepsorganisaties en andere toonaangevende personen uit het zorgveld. Met behulp van de interactieve digitale techniek van BuzzMaster kregen de 1.200 aanwezigen ook een stem in het programma.

Reactie van opdrachtgever Monique Wesly: "VvAA heeft een unieke positie als beroepsgroep overstijgende ledenorganisatie en dienstverlener. In de 90 jaar dat wij bestaan, hebben we ons ontwikkeld tot een betekenisvol zorgnetwerk. Een partner op elk moment in de levensloop van onze leden. Dit event heeft dat in de volle breedte zichtbaar gemaakt en daarmee een relevante invulling gegeven aan merk en positionering!"

Lees meer: een uitgebreid verslag van het VvAa-event

Share:
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000
Voor aanvragen mailen naar: sales@db-eventmarketing.nl
Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management