Hybride events

The best of both worlds

In een tijd waarin live niet mogelijk was, hebben online events zich in een razendsnel tempo ontwikkeld. Ook wij doken vol enthousiasme in de achtbaan van nieuwe, virtuele mogelijkheden. We ontdekten de do’s en don’ts, leerden wat de maximale aandachtsspanne van een virtueel publiek is en welke interactieve middelen je kunt inzetten om hen maximaal te binden. Maar de vonk van fysieke ontmoetingen werd gemist bij het online netwerken, onboarden en momenten om te vieren. Zo ontstond het hybride event; the best of both worlds. In deze Pink Paper vind je handige achtergrondinfo over hybride evenementen. Welke soorten er zijn bijvoorbeeld en wanneer het handig is om voor hybride te kiezen. Ook geven we twee voorbeelden van award-waardige events waarin de combinatie van virtueel en fysiek precies de juiste snaar raakte. En dat is waar D&B altijd voor gaat.

Download
Whitepaper
Goed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
X sluit
Bel mij terug
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net) Bevestig dat u geen robot bent door de karakters in het plaatje in te voeren.
X sluit
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000
Voor aanvragen mailen naar: sales@db-eventmarketing.nl
Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management