Download
Whitepaper
Goed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
X sluit

Case

KPN

Kick-off

Een kick-off organiseren die bijdraagt aan de (sales)focus van het komende jaar? KPN en D&B Eventmarketing ontwikkelden een concept waardoor iedereen de juiste koers ging varen. The Next Wave was een legendarische golfbeweging die zich in drie weken tijd uitstrekte over vijf locaties. Van zeemanstattoos tot een duik in het diepe; met deze kick-off kreeg KPN alle hens aan dek!

5 locaties 7 eventdagen 1 eventschip 8,6 score
Over een andere boeg Om de neuzen van de diverse B2C-medewerkers dezelfde kant op te krijgen, gooide KPN haar jaarlijkse nieuwjaarspresentatie dit jaar over een heel andere boeg. De kruitdampen waren nog niet opgetrokken of alle collega’s werden via een videoboodschap opgetrommeld voor een onvergetelijke avond bij hen in de buurt, om samen ‘de volgende golf’ te nemen. Evenementenschip OCEANDIVA voer van Amsterdam naar Nijmegen en Rotterdam, in Groningen namen de lokale medewerkers plaats in EM2 en in Enschede schoof men aan in De Grolsch Veste. Klaar voor een spetterende beleving!
1 groene loper Alle hens aan dek
Alle hens aan dek KPN brengt zowel haar klanten als medewerkers verder en kijkt als hét netwerk van Nederland altijd vóóruit. Tijdens The Next Wave deed de directie dit met alle monteurs, retail- en klantenservice medewerkers. De avond stond in het teken van trots en verbinding en door middel van een energiek en interactief programma werd belangrijke informatie overgedragen en vooral geïnspireerd. Leveranciers presenteerden zich op toegankelijke wijze aan de bezoekers en naast een walking dinner waren er vermakelijke activiteiten. Zo kon je als echte zeeman- of vrouw een KPN-tattoo showen, met een VR-bril op een potje duiken of jezelf met collega’s vereeuwigen in een 360 graden videobooth.
Samen klaar voor The Next Wave tijdens een programma vol inhoud, energie en interactie
Duik in het diepe Door naar het noorden, oosten, midden en westen van Nederland te reizen om lokaal de B2C-collega’s te inspireren, nam KPN een duik in het diepe. Die move werd beloond met met een 8,6. Ook de no show daalde door dit concept ten opzichte van vorig jaar. Een mooie vangst! Deze meerdaagse interne campagne smaakte naar meer, dus heeft KPN het thema doorgetrokken in alle interne communicatie-uitingen van 2020. Die herhaling van de boodschap bewerkstelligt gegarandeerd een hoger doel: de wind in de zeilen en volle kracht, vóóruit!
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000 Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kunt cookies ook niet accepteren.