Nieuwe D&B Eventbooster: De Kracht van Events

Blog
Door: Femke Ramaker
jun 13, 2016

Het evenement is één van de meest effectieve communicatiemiddelen. Een communicatiemiddel dat al lang bestond voor de boekdrukkunst en internet. Denk aan de oogstfeesten, de Olympische Spelen, gladiatorgevechten en de Griekse volksvergaderingen.

Wij van D&B Eventmarketing (maar wij zijn natuurlijk niet helemaal objectief...) vinden dat events ook het meest authentieke communicatiemiddel is. Het is immers de meest pure vorm van communicatie: face-to-face, driedimensionaal én met beleving en emotie.  

Mensen als belangrijkste uitgangspunt

Daarbij gaat het om de mensen, niet om de middelen. Want een event, dat draait voor ons om één ding: mensen verbinden, met elkaar, met hun bedrijf, met een merk of met de samenleving.

En door events te bedenken waardoor mensen in beweging komen en betrokken worden bij de strategie en ambitie van de organisatie, creëren wij deze verbinding.

Nieuwe D&B Eventbooster: Little Pink Book 0 'De Kracht van Events'

Onze visie en meer dan 33 jaar praktijkervaring hebben wij gekoppeld aan speciale methodes ('boosters') om meer uit je event te halen. Deze maand publiceren wij weer een nieuwe Little Pink Book met het thema: 'De Kracht van Events'.

We springen even terug en noemen deze LPB Editie 0. Een LPB met onze D&B filosofie en concrete tips om je event optimaal in te zetten.

Download de D&B Eventbooster

 

Share:

Social media

Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kunt cookies ook niet accepteren.