Dit jaar hebben wij wel 3 casussen die in de prijzen kunnen vallen tijdens de Gouden Giraffe 2021. Ook valt er een publieksprijs te winnen. Niet één, maar zelfs twee publieksprijzen zijn er dit jaar te winnen tijdens de bijzondere editie van deze jaarlijkse uitreiking. Eén prijs voor het meest creatieve eventconcept uit 2019 en één prijs voor het meest creatieve concept tijdens de corona-pandemie. Benieuwd welke casussen van ons kanshebber zijn? Lees dan snel verder.
Lely is een van de meeste innovatieve familiebedrijven van Nederland en heeft laten zien dat die vernieuwingskracht niet alleen in haar producten schuilt. In krap drie maanden tijd bouwde ze vanwege COVID-19 samen met D&B Eventmarketing de plannen voor haar fysieke interne en relatie-evenement om tot online only. Geen live gasten, wel duizenden minuten kijktijd. Een gedurfde onderneming, die nog beter uit de verf kwam dan geschetst op de tekentafel.
Bekijk de ingestuurde casusvideo hieronder of lees hier verder voor meer informatie.
Farmaceut Roche gelooft in een klantgerichte manier van werken en streeft naar gepersonaliseerde gezondheidszorg. Haar innovatieve karakter kreeg in 2019 al vorm in de Roche Dialogues, die in 2020 vanwege COVID-19 online plaatsvonden. Stuk voor stuk verrassende ontmoetingen die inspireren, de trots versterken en antwoorden geven op actuele vraagstukken.
Bekijk de ingestuurde casusvideo hieronder of lees hier verder voor meer informatie.
Rijks Innovatie Community had de wens een gezamenlijk inspiratie event op het gebied van innovatie te organiseren. Maar wat één groot live congres had moeten zijn, werden het 107 (!) digitale events waarbij rijksambtenaren werden uitgedaagd om interdepartementaal kennis te delen en op te doen over innovatie binnen en buiten de overheid. En dat gedurende één maand.
Bekijk de ingestuurde casusvideo hieronder.
Help jij ons De Gouden Giraffe Publieksprijs te winnen? Stem dan op één van onze casussen via deze link.
Stemmen kan tot 10 mei.